פורום חשבונאות ופיננסים-לקריאה בלבד

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום תוכלו להתייעץ ולקבל מענה לשאלות באשר לתנאי קבלה, לתיאור התעודה, למשך הלימודים, לתחומי הלימוד, לתקופת ההתמחות ולמידע רלוונטי אחר. אתם מוזמנים להשתתף ולשתף. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 03-5767671
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
ישראל | 10:44  12/05/08
אני עומד לפני סיום לימוד הנה"ח סוג 2. בעיקרון מסלול הלימודים במכללה ממשיך ליעוץ מס, אלא קצת מתלבט: אני עובד כיום בעבודה עם שכר של 4,500 בערך (בתחום אחר). השאלה היא האם כדאי להמשיך בלימודי יעוץ מס, או להתחיל לימודי ראיית חשבון, ואולי לסיים יעוץ מס ואז להשלים לראיית חשבון? השאלה היא עד כמה ניתן להתקדם ביעוץ מס, והאם 'שווה' ללמוד וכו', או שכדאי ישר לקפוץ לראיית חשבון?
רו"ח איל שרבי | 13:16  29/05/08
חשוב לזכור שאצל יועץ מס תחום המס הוא הדבר העיקרי וכמעט היחידי שהוא עוסק בו או שיעסוק בו בעוד שאצל רו"ח תחום המס הוא חלק ממכלול הכשרות שהוא עובר. מתמחה בראיית חשבון יכול לבחור תחום אחד מבין תחומים רבים ובו להתמקצע כגון - ביקורת ספרים, ביקורת חקירתית, מערכות מידע, מיסוי, כלכלית וכד'. אם ננסה גם לתאר את ההבדל בין המקצועות על ידי השלכה למשהו קרוב יותר להבנה - יועץ מס הוא דומה לאח/ות ורו"ח לרופא/ה כך גם הסמכויות והאחריות. באשר למה כדאי, עליך לזכור שגם המאמץ הוא שונה, לראיית חשבון אתה נזקק (במסלול האקדמי) ל- 3 שנות לימוד + שנת השלמה נוספת + שנתיים התמחות. הלימודים אינם קלים ומצריכים מאמץ רב. אני מאחל לך הצלחה!
סגור