פורום חשבונאות ופיננסים-לקריאה בלבד

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום תוכלו להתייעץ ולקבל מענה לשאלות באשר לתנאי קבלה, לתיאור התעודה, למשך הלימודים, לתחומי הלימוד, לתקופת ההתמחות ולמידע רלוונטי אחר. אתם מוזמנים להשתתף ולשתף. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 03-5767671
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
נועה | 12:18  13/05/08
אני סטודנטית שנה א' לחשבונאות-כלכלה בעברית, ובחודשים אלו נערכים ראיונות לסטאז' ע"י החברות הגדולות (למרות שאת סמסטר ב' ובפרט את הקורס פיננסית א' אנו מתחילים רק עכשו). השאלה שלי- איך לגשת לראיון, הרי אין לי מושג מה אני רוצה ומצפה ואיזה תחום מעניין אותי... ובכלל, איך אני אמורה לדעת באיזה תחום ארצה לעסוק בהמשך, כבר עכשו?
סטודנט שנה ב | 01:01  18/05/08
היי אין זה משנה במה תעסקי בעתיד ,ראשית עלייך לעבור את המיונים כבר עכשיו ובמהלך הלימודים ,בשנים יותר מתקדמות את כבר תוכלי להחליט. לדעתי את צריכה להתחיל בבקורת אפילו שזה לא מעניין כל כך כי זה בסיס.
רו"ח איל שרבי | 13:16  29/05/08
בעיתך היא בעיה נפוצה בקרב סטודנטים רבים שאינם יודעים באיזה כיוון לבחור. עלי להרגיע אותך ואת היתר, גם רו"ח מתלבטים ומשנים כיוון במהלך הדרך. אני ממליץ, כהתחלה, אם יש לך אפשרות לגשת למשרד או לשאול חברים מהתחום שיספרו לך קצת על עבודתם ואז הערפל אולי קצת יתפוגג. בנוסף אני ממליץ להתחיל במקום שאת מרגישה בו טוב מבחינת האווירה בהתחלה ולשנות תוך כדי תנועה (לעיתים זה קשה אבל אין הרבה ברירה) . בנוסף אם יש לך כיוון אני ממליץ להיזהר בראיונות ראשונים מלהכווין יתר על המידה מהסיבה הפשוטה שהמשרד המראיין לא ירצה לאכזב אותך בפקיד שאת לא מעוניינת והוא ייתן אותו למישהו שמעוניין בו יותר ואז את עלולה לפספס את התפקיד
סגור