פורום חשבונאות ופיננסים-לקריאה בלבד

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום תוכלו להתייעץ ולקבל מענה לשאלות באשר לתנאי קבלה, לתיאור התעודה, למשך הלימודים, לתחומי הלימוד, לתקופת ההתמחות ולמידע רלוונטי אחר. אתם מוזמנים להשתתף ולשתף. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 03-5767671
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
איזבלה | 11:10  23/05/08
שלום, אני סיימתי תואר בכלכלה וחשבונאות בהצטיינות באוניברסיטת תל אביב ואני אחרי שנת השלמה ומעבר בהצלחה של בחינות המועצה. אחרי שסיימתי את כל המסלול כולל בחינות המועצה התחלתי לחפש סטאז' והתראיינתי בכל חמשת המשרדים הגדולים וקיבלתי תשובה שלילית מכולם. אני שבורה לגמרי ומיואשת מעצמי ומהמקצוע ומנסה להבין מה גרם למשרדים לפסול אותי. יש לציין שעליתי לארץ לפני 13 שנה מארגנטינה ולא שרתתי בצבא. האם יכול להיות שיש לזה קשר?
ד"ר דן אלנתן | 07:29  24/05/08
זה אכן נשמע מוזר, ואני לא חושב שזה הרקע או הצבא. אני מזכיר לך שבעולם החשבונאות יש יותר מחמישה משרדים גדולים, וגם הם צריכים מתמחים. הזדמנות להתמחות קיימת גם במשרדי ממשלה שונים ובחברות גדולות (לפרק זמן מוגבל). האם התייעצת עם יחידת ההכוון התעסוקתי באוניברסיטה? הם אמורים לעזור לך לבנות כישורי ראיון וקורות חיים, ולייעץ לך איך ל"עבור" בראיון בצורה הטובה ביותר. בהצלחה.
vertical | 19:14  09/06/08
אני מצטרף לדעתו של הד"ר הנכבד, רצוי שתתראייני אצל איש מקצוע בתחום תעסוקתי, יתכן שיש בעיה... אופציה אחרת, אני הייתי במצבך בדיוק (רק מהעברית ולא בהצטיינות) בשנת 2001. לא ממש דחו אותי אך בכל 5 המשרדים הגדולים מגייסים שנה ויותר מראש ולכן לא מצאו לי מקום והבטיחו שיחזרו אלי. בסופו של דבר נכנסתי לBDO. האחרים חזרו אלי בחלקם לאחר מספר חודשים אך זה לא היה רלונטי. בהצלחה
סגור