פורום חשבונאות ופיננסים-לקריאה בלבד

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום תוכלו להתייעץ ולקבל מענה לשאלות באשר לתנאי קבלה, לתיאור התעודה, למשך הלימודים, לתחומי הלימוד, לתקופת ההתמחות ולמידע רלוונטי אחר. אתם מוזמנים להשתתף ולשתף. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 03-5767671
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
שלום לכולם, יש לי שאלה בנוגע ללימודי ראיית חשבון-כהשלמה לאקדמאים באוניברסיטת בבר אילן:יש לי תואר ראשון בכימיה,האם חברות מקבלות את ההשלמה הזו(כמובן אחרי מעבר כל המבחנים..)מהי הרמה? האם זה מסלול כדאי? חשוב לי לציין שאני מעוניינת בהסבה מקצועית. שאלה נוספת,לגבי תקופת ההתמחות:איך מוצאים מקומות להתמחות?מהו השכר למתמחה?(האם תקופת ההתמחות מאפשרת עבודה נוספת להשלמה..?) תודה רבה מראש:)
בלה בלה | 00:50  02/07/08
יקבלו גם יקבלו... ניתן ללמוד חשבונאות כדו חוגי ולכן את עושה עכשיו השלמה לחשבונאות כי יש לך כבר תואר בכימיה. ההתמחות שנתיים ובד"כ משלבים בה את לימודיה ההשלמה לפטור מהמועצה... שכר סטאז'רים 4000 ש"ח ומעלים אחרי שנה ל-5000. לגבי מציאת מקום להתמחות, אל תדאגי במקצוע הזה המשרדים מחזרים אחרי הסטודנטים עוד בסימסטר א'... תשאלי באוניברסיטה... שיהיה בהצלחה אך עליי להזהירך שאחרי כימיה תמותי משיעמום בחשבונאות... סתם לימודים ללא חשיבה.
רו"ח איל שרבי | 16:55  06/07/08
אורלי, לא כתבת את גילך שהוא גם מהווה קריטריון להמלצה. המעבר מכימיה לחשבונאות הוא באמת הסבה....לימודי ראיית חשבון הם לימודים קשים וארוכים, 4 שנים לימודים + 2 סטאז' (שניתן להתחיל מיום הזכאות לתואר, 3 שנים בד"כ), במינימום 5 שנים. לכן עלייך לקחת את זה בחשבון. המסלול לדעתי כדאי אבל עלייך לקחת בחשבון שהתשואה על ההשקעה היא ארוכת טווח ויש צורך בסבלנות. חשוב להדגיש כי יש גם כאלו שאינם מרוצים מהבחירה אבל שוב זהו תחום כל כך רחב וזה היתרון בו. לגבי התמחות, כשהרגע יגיע את תשלחי קו"ח ולדעתי לא תהיה לך בעיה אולם קשה יהיה לך לשלב שתי עבודות. השכר כמתמחה הוא לא גבוה, בד"כ מינימום + שעות נוספות (פחות או יותר).
סגור