פורום חשבונאות ופיננסים-לקריאה בלבד

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום תוכלו להתייעץ ולקבל מענה לשאלות באשר לתנאי קבלה, לתיאור התעודה, למשך הלימודים, לתחומי הלימוד, לתקופת ההתמחות ולמידע רלוונטי אחר. אתם מוזמנים להשתתף ולשתף. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 03-5767671
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
שלום רב, אני מתחילה השנה תואר אשון בחשבונאות ומתלבטת האם לשלבו עם משפטים או עם כלכלה. רציתי לדעת מהם היתרונות ביציאה לוק לאחר מכן אם אני לא רוצה להיות עורכת דין? שאלה נוספת- אם אני מאוד מתעניינת בתחומי המאקרו ומיקרו של הכלכלה, האם אוכל לעבוד באגף התקציבים במשרד האוצר למשל במידה ולא אלמד כלכלה?
ג. יפית | 01:05  02/07/08
א' תלמדי חשבונאות אם מה שבא לך וזה לא חייב להיות כלכלה או משפטים המסלול הנדוש... משפטים מעבר לז זהוא מקשה על התואר ומעמיס עוד הדבר היחידי שנותן לך כרו"ח זה לעסוק במיסים... השאלה אם בשלב כה מוקדם את יודעת שזה מה שאת רוצה?
היתרון בשילוב, לדעתי, הוא רק בשלבים מתקדמים במקצוע או כאשר יש לך נגיעה בתחום המשפט והחוזים וזה בד"כ במחלקות המיסים. לגבי משרד האוצר אני רומז לך שדר' ירון זליכה, רו"ח הוא רו"ח והוא כיהן כחשב הכללי....
סגור