פורום חשבונאות ופיננסים-לקריאה בלבד

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום תוכלו להתייעץ ולקבל מענה לשאלות באשר לתנאי קבלה, לתיאור התעודה, למשך הלימודים, לתחומי הלימוד, לתקופת ההתמחות ולמידע רלוונטי אחר. אתם מוזמנים להשתתף ולשתף. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 03-5767671
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
היי, אני כבר כמה ימים בלבטים. שמעתי שהמכללה למנהל נחשבת הכי טובה ללימודי ראיית חשבון. היא נחשבת גם יותר טובה מאוניברסיטת תל אביב ובר אילן? במידה ולא, מה ההבדל בין תואר מהמכללה למינהל לבין תואר מאוניברסיטת תל אביב או בר אילן? והשאלה האחרונה, אם אני מתכננת לעבוד במס הכנסה אחרי סיום התואר, להתמקצע שם בתחילת דרכי, האם אני צריכה לשלב עם זה משפטים או שאני יכולה ללמוד כלכלה וחשובנאות? זה בכלל אפשרי להתמקצע במס הכנסה? תודה רבה על העזרה...
רו"ח איל שרבי | 16:52  13/07/08
לגבי המלצה של מוסד לימוד - אינני יכול להמליץ. הכניסה לעבודה במס הכנסה כרוכה בעמידה במכרז, מבחנים שאינם קלים, וסיכויים לא גבוהים ולכן אני חושב שכדאי להתחיל בחשבונאות בלבד ובמהלך הדרך אם יהיה צורך את יכולה להתחיל את לימודי המשפטים. בד"כ הצורך בלימודי המשפטים בא מאוחר יותר ולכן אני לא חושב שזה נכון להעמיס כבר בהתחלה קושי רב (אלא אם את מוכשרת מאד והלימודים מאד קלים לך). לגבי התמקצעות, ודאי שאת מתמקצעת אולם רק בענייני מס כאלו ואחרים, אולם אני חושב שבשלב זה מאד מוקדם.
שני | 15:55  16/07/08
יש הבדל בין מישהו שמסיים תואר במכללה לבין מישהו שמסיים תואר באוניברסיטה?
תגובה... | 19:25  16/07/08
את יכולה להתעדכן באתר : "http://www.campus-il.info/" יש באתר הזה המון מידע וגם סקרים למינהם בנוגע למוסדות ההשכלה הגבוה. אני אישית בחרתי במכללה למנהל. אני מתחיל ללמוד באוקטובר הקרוב חשבונאות ומשפטים. הסיבה שבחרתי דווקא ללמוד במכללה היא כי לעניות דעתי במכללה דואגים לך יותר מאשר באונ'. מיותר לציין גם שהמכללה למנהל בראשון נחשבת מבחינת המעסיקים למכללה יוקרתית שמכשירה רואי חשבון בצורה הטובה ביותר ונותנת להם את הכלים הטובים ביותר להצלחה בתחום החשבונאות. בהצלחה בבחירה.מקווה שעזרתי.
שוקי | 22:23  18/07/08
בתחום המיסים אין בכלל ספק שבמכללה למינהל מכינים הכי טוב, כי המרצים שם הם הכי תותחים שיש בתחום הזה.
סגור