פורום חשבונאות ופיננסים-לקריאה בלבד

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום תוכלו להתייעץ ולקבל מענה לשאלות באשר לתנאי קבלה, לתיאור התעודה, למשך הלימודים, לתחומי הלימוד, לתקופת ההתמחות ולמידע רלוונטי אחר. אתם מוזמנים להשתתף ולשתף. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 03-5767671
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
זיו | 11:01  26/07/08
שלום, * מה הקשר של ביקורת מערכות המידע לניתוח מערכות? * האם מבקר מערכות מידע מתעסק עם SQL ו ERD? * מה שעות העבודה הממוצעות הנהוגות? * האם רישיון CISA מאפשר עבודה בתחום זה בכל מקום בעולם? תודה
חשוב לי לציין, עבדתי כמספר שנים כמנתח מערכות ולא התחברתי לתחום. האם כדאי לי לשקול מעבר לביקורת מערכות מידע? (בהתמחות)
רו"ח איל שרבי | 10:58  28/07/08
לא רשמת מדוע זה לא עניין אותך. אולם אני מציע לך לנסות, בד"כ קל לעבור למחלקות האחרות ויותר קשה להגיע למחלקות הללו. לכן תנסה, לעבור לביקורת רגילה תמיד תוכל.
זיו | 19:20  28/07/08
כתבתי ERD ובניתי את תרשים הישויות, כתיבת שאילתות, עבודה עם DB. הכי לא התחברתי להתחיל למלא נוהל מפת"ח (ממש שעמם אותי). לכתוב CLASS DIAGRAM (בגישה מונחית אובייקטים).גם להתעסק הרבה עם לוגים, שגיאות במערכות ובבסיסי הנתונים.את כל אלה לא אהבתי. אני מטבעי מתחבר בראיית חשבון לצד המספרי, בניית דוח"ות. אני מוצא עניין בתחום המימון-כספים-חשבונאות. אני אוהב מחשבים אבל לא אוהב להיכנס פנימה לתחום הטכנולוגי (ניתוח מערכות). קשה לי להבין אם ביקורת מערכות מידע זה תפקיד מגוון שמאפשר להתמקד בדברים שיותר קשורים לחשבונאות, דו"חות, מספרים וסטטיסטיקות. (למשל היה מעניין אותי לערוך אנליזות על התפקוד של המערכות השונות, לנתח אותן לפי שעות, תפוקות וכאלה דברים). להתעסק במידע שהמערכת מפיקה ולהסתכל עליו מלמעלה אך לא להיות זה שרוב תפקידו עוסק בהיבט הטכנולגי. האם זה יכול הלתאים?
רו"ח איל שרבי | 12:45  29/07/08
ביקורת מערכות מידע הוא ענף של לשכת מנתחי מערכות המידע. מבקר מערכות מידע מתעסק בים השאר גם ב SQL ככלי שליפה ועבודה. לגבי שאר השאלות שנשאלו בעייתיות שכן בכל מקום עבודה יש נוהג אחר.
סגור