פורום חשבונאות ופיננסים-לקריאה בלבד

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום תוכלו להתייעץ ולקבל מענה לשאלות באשר לתנאי קבלה, לתיאור התעודה, למשך הלימודים, לתחומי הלימוד, לתקופת ההתמחות ולמידע רלוונטי אחר. אתם מוזמנים להשתתף ולשתף. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 03-5767671
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
גלעד | 17:26  26/07/08
סיימתי לפני כשנתיים ראיית חשבון באחת האוניברסיטאות(3 שנים+שנת השלמה) עקב נסיבות, לא נגשתי לבחינות מועצה אולם סיימתי התמחות והמשכתי לעבוד בתחום. מכיוון שבחינות מועצה זה לא עומד על הפרק (באופן מוחלט ואנא אל תנסו לשכנע אותי לחזור לגהנום...),ביקשתי לפני כמספר חודשים להוציא רשיון ליעוץ מס, בלי הרבה מחשבות שלחה אותי הגברת שמטפלת בענין (בנציבות מ"ה) ללמוד באחד מהמכללות ליעוץ למס האם לימודי באוניברסיטה שפטרו אותי מ-13 בחינות מועצה(כולל כל המבחנים במיסים)לא מאפשרים לי לקבל רשיון לעסוק ביעוץ מס? קצת מוזר שאחרי 4 שנים של לימודים+התמחות+נסיון אני לא יכול לקבל רשיון ליעוץ מס....האם יש דרך לעקוף את הבירוקרטיה???
רו"ח איל שרבי | 10:57  28/07/08
לצערי אני לא מתמצא בלימודי יעוץ המס.
סגור