פורום חשבונאות ופיננסים-לקריאה בלבד

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום תוכלו להתייעץ ולקבל מענה לשאלות באשר לתנאי קבלה, לתיאור התעודה, למשך הלימודים, לתחומי הלימוד, לתקופת ההתמחות ולמידע רלוונטי אחר. אתם מוזמנים להשתתף ולשתף. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 03-5767671
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
שלום לכל, אני אמור להתחיל השנה באונ' ת"א ללמוד חשבונאות-משפטים ולפני תחילת השנה יש צורך לעבור בחינה שנקראת בחינה בהנהלת חשבונות וחישובים מסחריים, על מנת שיהיה אפשרי לקחת את הקורס יסודות החשבונאות ובעקבות כך נרשמתי למכינה שמספקת האוניברסיטה, עברו כבר חודשיים של לימודי מכינה ומתברר שיש לי בעיה בחלק של חישובים מסחריים - לא מצליח כמעט לפתור אף תרגיל וקראתי את הספר הסתכלתי במחברות ושום דבר.. הקטע הוא שמה שרשום בספר הקורס זה בסדר ומובן אך בתרגילים שיש לפתור זה נראה כאילו חומר לא קשור.. יש למישהו נסיון או המלצה מה לעשות - אני כבר מיואש ושוקל האם זה באמת המקצוע בשבילי... תודה.
א | 13:49  19/08/08
(גילוי נאות-גם אני צריך לעבור את הבחינה אבל עוד לא ראיתי את החומר)נראה לי שהגורם שאליו אתה צריך לפנות הוא המרצה שלך במכינה או אפילו למרכז המכינה ולבקש הסבר ואפילו הדגמא אישית של פתרון מס' תרגילים,זה לא בושה.וחוץ מזה אם התקבלת לחשבונאות באונ' ת"א (אני לא) כנראה שפתרת בעבר תרגילים מסובכים יותר
ק | 15:34  25/08/08
הי, האם אתה במסגרת להב? אם כן דווקא הספר שלהם מעולה ושנית המרצים ממש נחמדים ויעשו הכל כדי שתבין אז אל תחכה לרגע האחרון.. וחוץ מזה האם כבר התחלת לפתור תרגילי מבחנים? לא הבנתי איפה לא הצלחת, בספר המכינה או של המבחנים.. מה שחשוב זה הנה"ח. חישובים מסחריים זה בעצם הקורס של מימון ויש זמן עד אליו..
ג' | 15:36  25/08/08
תשמע אם אתה כבר מתייאש... אז אולי זה לא המקצוע... כי חשבונאות זה כמו הנה"ח שאתה לומד כרגע וכן להגיע עד מאזן ורווח והפסד כל פעם מחדש עם הרבה מאוד נתונים וצריך סבלנות והמבחנים קשים.. אבל חשבונאות זה כמו תוכי רק לדעת פקודות בלי לחשוב. חישובים מסחריים זה מימון ומצריך חשיבה כפי שהינך רואה ואל תשכח שגם כלכלה זה ככה.
סגור