פורום חשבונאות ופיננסים-לקריאה בלבד

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום תוכלו להתייעץ ולקבל מענה לשאלות באשר לתנאי קבלה, לתיאור התעודה, למשך הלימודים, לתחומי הלימוד, לתקופת ההתמחות ולמידע רלוונטי אחר. אתם מוזמנים להשתתף ולשתף. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 03-5767671
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
רועי | 19:03  21/08/08
שלום, אני כתבתי הודעה שלא זכתה למענה, אז אני אעלה אותה שוב. התקבלתי למשרד גדול לביקורת חשבונות של חברות היי טק. ברצוני לדעת : ============= 1. אם בעתיד ארצה לעבוד בתפקיד ביקורת חשבונות במוסד שהוא לא חברת היי טק כמו חברה ציבורית, בנק או חברת נדל"ן האם זה שהתמחיתי בביקורת של חברות מסוימות עלולה להוות בעיה? 2. האם אוכל להיות חשב או סמנכ"ל כספים במוסדות לא הייטקיסטים?
רו"ח שרבי איל | 13:25  25/08/08
רועי, גם בבנק יש מחלקת ענ"א ולכן לדעתי תוכל להשתלב גם בבנק. אתה נמצא במקום טוב כיוון שזהו עתיד המקצוע והענף שאליו נכנסת הוא בצמיחה והשכר בו בד"כ גבוה יותר, לכן לא ברור לי מדוע המשיכה להיות חשב או מנהל כספים?! המקצוע כל כך מגוון ורחב... אם התקבלת לאחד מהמשרדים הגדולים אני לא צופה בעיה, יחד עם זאת לעבור לביקורת רגילה תמיד תוכל לעבור בעתיד אם יהיה צורך.
סגור