פורום חשבונאות ופיננסים-לקריאה בלבד

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום תוכלו להתייעץ ולקבל מענה לשאלות באשר לתנאי קבלה, לתיאור התעודה, למשך הלימודים, לתחומי הלימוד, לתקופת ההתמחות ולמידע רלוונטי אחר. אתם מוזמנים להשתתף ולשתף. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 03-5767671
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
שלום.. אם יש פה רואי חשבון (או מתמחים שמבינים..) רציתי לשאול האם העבודה עצמה היא ממש קשה עד כדי כך שעובדים כל היום ואין זמן לדברים אחרים.. והאם שעות העבודה הן קבועות בדרך כלל ועד איזה שעה עובדים כל יום?
אני בטוחה שלכל משרד יש את החוקים שלו והשעות שלו אבל בערך בכללי.. זה נכון שרואי חשבון כל היום עובדים ואין להם חיים חוץ מהעבודה במשך השבוע??
א | 02:36  31/08/08
רואי חשבון בפירמות הגדולות עובדים המון שעות, לעיתים יותר מ-12 שעות ביום בתקופות לחוצות. אחרי סטאז' פלוס מינוס שנה שנתיים , רובם עוזבים לחברות פרטיות וציבוריות , לעיתים אותם חברות שעבדו איתם דרך הפירמות הגדולות לראיית חשבון , ואז זה כבר תלוי בחברה והאופי שלה ... השונות היא גדולה מבחינת שעות... קשה לקבוע באופן גורף , מן הסתם קיימים רואי חשבון מעטים בחברות פרטיות קטנות ובינוניות שלא עובדים מסביב לשעון כמו היתר...
רו"ח שרבי איל | 14:46  03/09/08
העבודה אינה קלה ולעיתים היא שוחקת. אבל זה מאד תלוי לאיזה משרד התקבלת, איזו מחלקה, מי האנשים סביבך. יש מקומות שיש יותר זמן פנוי והם יותר נינוחים ויש כאלו שהם מאד תובעניים והעבודה היא עד שעות מאוחרות בלילה (לעיתים בוקר). לכן לפני שתתחיל, שאל בראיון לאיזה תפקיד מהן שעות העבודה ובנוסף שאל בסביבת העבודה את העובדים. בהצלחה.
סגור