פורום חשבונאות ופיננסים-לקריאה בלבד

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום תוכלו להתייעץ ולקבל מענה לשאלות באשר לתנאי קבלה, לתיאור התעודה, למשך הלימודים, לתחומי הלימוד, לתקופת ההתמחות ולמידע רלוונטי אחר. אתם מוזמנים להשתתף ולשתף. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 03-5767671
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
משה | 13:56  30/08/08
אני בן 35 עם רקע עשיר במחשבים ואני רוצה ללמוד לתואר חשבונאות. יש כמה התלבטויות : 1) האם זה לא מאוחר מדי - אם אני אסיים בגיל 40 בערך? 2) האם לימודים באוניברסיטה פתוחה יוקרתיים דיו או שווה לנסות ולהתקבל לאחת האוניברסיטאות האחרות? אודה מאוד לתגובה מאיש מקצוע
א | 02:26  31/08/08
1.יתכן שתתקל בקשיים בהתחלה במציאת מקום להתמחות , אבל קרוב לוודאי שמדובר בקשיים זניחים. אם תהיה טוב ומקצועי, ואם אתה ביצועיסט ותעשה רושם טוב , לא אמורה להיות בעיה. 2.כן , לימודים בפתוחה בעיתיים מבחינת מציאת מקום להתמחות ונחשבים לעיתים כפחות יוקרתיים , כל זאת בשנים הראשונות בתחום שאז מקום הלימודים משחק תפקיד לעניין קבלה להתמחות ותפקידים ראשונים.
ארי | 01:09  01/09/08
משה שלום, ראשית כל, זה בהחלט אפשרי להתחיל את לימודיך בפתוחה, ואח"כ לעבור למוסד אקדמי אחר (אוניברסיטה, מכללה למינהל וכד') - קיימים אפיקי מעבר. שנית כל, אם ציוניך יהיה טובים, ותיצור רושם טוב על המעסיק - הקושי, אם יהיה - יהיה זניח ביותר.
אורטל | 10:33  02/09/08
חברה שלי לומדת באונו ואם אני לא טועה היא במסלול של תואר ראשון במנהל עסקים+תעודת התמחות בחשבונאות, אולי זה יכול להתאים לך. מה שיפה זה שהיא גם עובדת במשרה מלאה וזה מסתדר לה עם הלימודים, והיא גם לא צריכה ללמוד לבד מספרים כמו בפתוחה..
רו"ח שרבי איל | 14:46  03/09/08
1. מאוחר זה אף פעם לא! אך אכן יש מספר בעיות (שאגב תוכל לראות את הלבטים והתשובות), מצב משפחתי, מאמץ, סטאז' וכד'. אולם אם אתה מעוניין זה לא מאוחר ויותר מכך אני אישית מכיר סטודנטים כאלו ורו"ח שהתחילו בשלב מאוחר. 2. אני לא יכול להמליץ לצערי אבל בכל מסלול יש יתרון וחיסרון.
סגור