פורום חשבונאות ופיננסים-לקריאה בלבד

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום תוכלו להתייעץ ולקבל מענה לשאלות באשר לתנאי קבלה, לתיאור התעודה, למשך הלימודים, לתחומי הלימוד, לתקופת ההתמחות ולמידע רלוונטי אחר. אתם מוזמנים להשתתף ולשתף. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 03-5767671
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
שאלתי היא לגבי לימודים ברופין.. האם לימודי ראיית החשבון שם נחשבים לטובים? האם יש הרבה משם שמתקבלים למשרדים הגדולים? אני יודעת שחלק ימליצו ללמוד באוניברסיטה או במכללה למינהל אבל לאוניברסיטה אני לא אתקבל בגלל הציונים והמכללה למיהל רחוקה לי וזה יהיה סיוט לנסוע לשם כל יום..
רופין , לא מועדפת על המשרדים... אוני' ומכללה למנהל כן. אז תעשה את השיקול שלך. זה לא אומר שלא תתקבל לביג 4 , פשוט הסיכויים שלך פחותים יחסית לאחרים. ראיית חשבון למצוא סטאז' אין בעיה , סטאז' שנחשב איכותי ועם שם ומקום שיוצר הזדמנויות להכיר מעסיקים וחברות גדולות , זה בד"כ דרך המשרדים הגדולים, לכן רבים ממליצים לעשות התמחות שם. מחזורים שלמים במשרדי הביג 4 , משתלבים באופן חלק במשרות מתגמלות ומעניינות ומסייעות לקידום הקריירה , כל זאת יחסית לחלופות אחרות.
והלימודים ברופין עד כדי כך לא מועילים אז אולי אשקול בכל זאת ללמוד במכללה למינהל למרות שזה רחוק לי..
אורית | 13:10  10/09/08
אז תלמד במכללה למינהל, רק אם יקבלו אותך, הבנתי שהדרישות ממש עלו, אז כדאי לך לברר את זה... איפה את גרה? ראשון לא ככ רחוקה מרופין..
לילי | 17:33  10/09/08
רופין באזור נתניה והמכללה למינהל היא בראשון. אם נוסעים בתחבורה ציבורית לשם זה חתיכת נסיעה..
סגור