פורום חשבונאות ופיננסים-לקריאה בלבד

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום תוכלו להתייעץ ולקבל מענה לשאלות באשר לתנאי קבלה, לתיאור התעודה, למשך הלימודים, לתחומי הלימוד, לתקופת ההתמחות ולמידע רלוונטי אחר. אתם מוזמנים להשתתף ולשתף. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 03-5767671
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
אני מעוניין ללמוד כלכלה באוניברסיטת חיפה האם שווה לי להתחיל השנה כלכלה-מנהל בהרשמה מאוחרת או לשפר בגרויות וללמוד חשבונאות שנחשב יותר יוקרתי מבחינת השכר והעבודה
לגבי השאלה שלך , השאלה במה אתה רוצה לעסוק בעתיד , אם אתה לא מעוניין לסגור דלתות ורוצה להשאיר אופציות פתוחות ולא להשלים אח"כ לימודים ארוכים , עדיף כלכלה חשבונאות כמובן. אם אתה כנראה לא רוצה להשתלב בתחום הפיננסים ביקורת וראיית חשבון , מנה"ס יכול להספיק. יתכן שתגלה בסופו של דבר שיהיה צורך בתואר שני בכלכלה או מימון , כי כיום תואר ראשון בכלכלה לא בדיוק שובר את השוק.
לגבי התואר השני ,עד כמה קשה לבוגר תואר ראשון בכלכלה להישתלב בשוק?
אל תדברי על אריק | 13:35  09/09/08
הבוגרים בד"כ משתלבים בשוק , אבל המשרות והשכר הממוצע לבוגרי תואר ראשון לא בדיוק מספקים , וזה מנסיון של מספר חברים שלמדו איתי ... תואר שני הוא הכרחי לתפקידים מסויימים , איכותיים ומתגמלים יותר , וגם לעניין קידום. אם תבחר במסלול ראיית חשבון תקל על עצמך מבחינת עבודה בשוק , העניין הוא אם אתה מעוניין לעסוק בתחום כלכלי-ניהולי או יותר פיננסי-חשבונאי ... קח בחשבון שכלכלה חשבונאות קשה וארוך יותר משמעותית.
אריק | 16:51  09/09/08
כלכלי-ניהולי נשמע הרבה יותר מעניין, אני מפחד ללכת להשקיע שלוש שנים בכלכלה ואחר כך להיתקע במשרה שלא קשורה למה שלמדתי אם שכר שקורץ למינימום.אני לא בטוח שתהייה לי אפשרות לעשות אחר כך תואר שני וכך תהייה לי אפשרות להידפק חזק. עד כמה המשרות והשכר "לא מספקים"?
בתחום הפיננסים יוצאי אוני' בראש ובראשונה ת"א וירושלים ליגה ראשונה , אח"כ ליגה שניה זה בר אילן ובן גוריון , ליגה שלישית זה כל השאר. אם תבדוק מי מאייש את המשרות המובילות והמתגמלות בשוק , תבין את ההבדל. גם כתבות בעיתונים כלכליים וגם מנסיון שלי ושל חברים שלי בשוק העבודה , קיימת עדיפות לפי הסדר הנ"ל בהתחשב כמובן בציונים ובנסיון מקצועי.
סגור