פורום חשבונאות ופיננסים-לקריאה בלבד

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום תוכלו להתייעץ ולקבל מענה לשאלות באשר לתנאי קבלה, לתיאור התעודה, למשך הלימודים, לתחומי הלימוד, לתקופת ההתמחות ולמידע רלוונטי אחר. אתם מוזמנים להשתתף ולשתף. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 03-5767671
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
אורלד | 10:44  27/11/08
נרשמתי ללימודי ראיית חשבון במכללה למנהל בירושלים .שם המסלול הוא לימודי ראיית חשבון ללא תואר וכדי לסיים את הלימודים יש לעבור 15 בחינות של מועצת רואי החשבון .ממה שהבנתי זה סיכוי מאוד קלוש לעבור את המבחנים לעומת מסלול עם תואר ששם מקבלים פטור מ-13 בחינות מתוך ה-15 .רציתי לדעת האים שווה או כדאי לעשות את המסלול הזה ומהם סיכויי ההצלחה ?
אני מכירה גם אנשים שלומדים לבד דרך האוני' הפתוחה וסיימו. הכל תלוי בך
רו"ח שרבי איל | 14:41  02/12/08
מסלול מבחני המועצה הוא מסלול שנחשב לקשה כיוון מסיבות שונות, אולם אני לא סבור שסיכוייו הם קלושים כפי שציינת. ישנם יתרונות במסלול הזה כפי שיש גם חסרונות. קח/י בחשבון את נושא התואר, שמסלול מבחני המועצה אינו מספק. אינני יכול להמליץ על מסלול זה או אחר אבל אני מציע לבדוק את היתרונות והחסרונות של כל אחד מהכיוונים ואז להחליט. בהצלחה!!!
סגור