פורום חשבונאות ופיננסים-לקריאה בלבד

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום תוכלו להתייעץ ולקבל מענה לשאלות באשר לתנאי קבלה, לתיאור התעודה, למשך הלימודים, לתחומי הלימוד, לתקופת ההתמחות ולמידע רלוונטי אחר. אתם מוזמנים להשתתף ולשתף. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 03-5767671
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
קורן | 03:03  28/11/08
שלום רו"ח שרבי סיימתי תואר ראשון בהוראה (B.ED ) והחלטתי שאני רוצה לעסוק בתחום ראיית חשבון. רציתי לדעת מה כדאי לי לעשות - ללכת ללמוד תואר שני בכלכלה ומנהל עסקים (על סמך זה שכבר יש לי תואר ראשון) ואז ללמוד שוב לתואר ראשון בראיית חשבון או לעשות עכשיו תואר ראשון בכלכלה עם התמחות בחשבונאות (ובעצם לא לנצל את העובדה שיש לי כבר תואר ראשון בהוראה)? אודה לך מאוד אם גם תנמק או תציע אפשרות יותר טובה מאילו שהצגתי.
המאמן קרטר | 19:26  29/11/08
נקודת הפתיחה : 3 שנים - לתואר לא רלבנטי. המטרה : להביא אותך למצב שאתה מתחיל לייצר תזרים מזומנים חיובי במינימום זמן ועלות האפשרויות : 1. ללמוד לתואר שני - כנראה 3 שנים כי תצטרך השלמות לכלכלה. 2.תואר ראשון בחשבונאות + שנת השלמה = רואה חשבון , סה"כ 4שנים אולי יותר אופציה שלישית והמהירה ביותר שלא לקחת בחשבון : 3.ללמוד לרו"ח בתוכנית לבעלי תואר באחת המכללות/אונ' כמו בבר אילן - שנתיים וחצי + סטאז' ואתה רו"ח במינימום זמן ועלות.
סגור