פורום חשבונאות ופיננסים-לקריאה בלבד

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום תוכלו להתייעץ ולקבל מענה לשאלות באשר לתנאי קבלה, לתיאור התעודה, למשך הלימודים, לתחומי הלימוד, לתקופת ההתמחות ולמידע רלוונטי אחר. אתם מוזמנים להשתתף ולשתף. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 03-5767671
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
אפי | 22:34  18/02/09
שלום לכם אנשים יקרים! קראתי המון בפורום ובפורומים אחרים, התייעצתי המון ועדיין, למרות שהשאלה כבר הפכה ליותר מלעוסה, אני עדיין מתלבט: בהנחה ויש לי אפשרות ללמוד או באוניברסיטת תל-אביב (מבחינת ציונים) וכן במסלול האקדמי המכללה למנהל (מבחינת תקציב) , היכן עדיף מבחינה פרקטית, הלכה למעשה - קידום קריירה וסטאז' ורמת ידע אישית - איפה עדיף ללמוד מבין ה-2? שוב, אני לא רוצה לפתוח כאן תיבת פנדורה כלשהי, רק עצה ידידותית מכם - מי מביניכם שלמדו/לומדים במכללה למנהל ומי שלומדים באונ' ת"א/עברית/בר-אילן... בתודה מראש, אפי.
שושו | 23:17  18/02/09
אוניברסיטת תל אביב!
ארז | 22:43  01/03/09
אם יש לך ציונים טובים כדאי לך לבדוק במכללה למנהל יש מצב שאתה יכול לקבל מלגה אם האספק הכספי יורד, אני לא חושב שהרמה במכללה למנהל יורדת מזו באוניברסיטת תל אביב.
סגור