פורום חשבונאות ופיננסים-לקריאה בלבד

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום תוכלו להתייעץ ולקבל מענה לשאלות באשר לתנאי קבלה, לתיאור התעודה, למשך הלימודים, לתחומי הלימוד, לתקופת ההתמחות ולמידע רלוונטי אחר. אתם מוזמנים להשתתף ולשתף. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 03-5767671
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
אורלי | 11:25  19/02/09
בהתאם לתקן, נדל"ן להשקעה מוגדר כמקרקעין המוחזק (על ידי הבעלים או על ידי חוכר בחכירה מימונית) לשם הפקת הכנסות שכירות או לשם עליית ערך הרכוש או שניהם, ושלא לצורך: (1) שימוש בייצור או הספקת סחורות או שירותים או למטרות מנהלתיות; או (2) מכירה במהלך העסקים הרגיל. הנה ההגדרה של נדל"ן להשקעה . מה שמבלבל אותי זה שנדל"ן יזמי זה יכול להיות יזם שבונה נכס על מנת למכור או על מנת להשכיר ואז בעצם נראה שאין הבדל. אבל מעיון בחומרים שמפורסמים אני מבינה שיזמי ומניב זה שני ענפים נפרדים. לכן הבלבול. אשמח אם מישהו יכול להנחות אותי בעניין ולסדר לי את הבלאגן.
פורום ראיית חשבון בתפוז פורום מקצועי באתר לשכת רואי חשבון
בן | 21:47  26/02/09
הסוגיה שאת דנה בה היא בין "קבלן בונה" לבין "קבלן מבצע" עדיף שתקראי את התקן הרלבנטי בכלליות הבעיותית נובעת מכך שפעם אופן ההכרה בהכנסה היה זהה לשניהם(בהתאם לתקן הבינלאומי בנושא ) עד שמוסד לתקינה חשבונאית הוציא תקן מנחה בנושא בו הוא פיצל את הקבלנים. בגדול מכיוון שקבלן בונה לוקח את היסכונים עליו(מכיוון שאין ביטחון שהוא ימכור את הנכסים שהוא בונה) התנאים שחלים עלי ע"מ להכיר בהכנסה חמורים יותר מאשר לקבלן מבצע,בו צד ג' משלם לך כקבלן לבצע פרויקט עבורו ולכן הסיכון שבבניה (ואי השגת הכנסה) קטן,מכיוון שבד"כ ישנו חוזה מחייב בינך לבין צד ג-ההכנסה צפויה לזרום אליך בוודאות גבוהה יותר.
סגור