פורום חשבונאות ופיננסים-לקריאה בלבד

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום תוכלו להתייעץ ולקבל מענה לשאלות באשר לתנאי קבלה, לתיאור התעודה, למשך הלימודים, לתחומי הלימוד, לתקופת ההתמחות ולמידע רלוונטי אחר. אתם מוזמנים להשתתף ולשתף. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 03-5767671
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
מתעניין | 00:13  04/03/09
שלום לכם, במסגרת החיפושים שלי אחרי מקום לימודים לתואר בחשבונאות, מצאתי לנכון את המכללה למנהל בראשל"צ . היות ואני מנתניה - הדבר אומר שכל יום יקח תהיה לי בערך שעת נסיעה לכל כיוון. מנסיונכם/הבנתכם, בהתאם לעומס הלימודים הצפוי, ובכלל, יש הגיון בכך או שלמצוא אלטרנטיבה? כי אני חושב שיהיה לי ממש קשה לעמוד בכך כל יום... תודה למשיבים!
הבורר | 13:38  04/03/09
זה בקטנה שעה כל היום ... לרוב האנשים זה לא ראלי לבקש אונ' או מכללה ראויה ליד הבית, אז נוסעים קצת ...לא כזה נורא , שאלה יהיו הצרות שלנו. חוצמזה אתה תראה שמספר הפעמים שאתה טורח להגיע ללימודים בפועל קטן משנה לשנה ... פשוט מצלמים מחברות ויושבים ללמוד בבית, יותר יעיל. ככה שהנסיעות לא ממש הולכים להפריע לך...
סטודנט לחשבונאות | 15:15  04/03/09
בעניין הנסיעות יש שני דברים שאתה צריך לקחת בחשבון (לדעתי). הזמן שזה לוקח (אוטובוס או אוטו) ודבר שני זה העלויות. התחשב בזה שאתה מנתניה, חשבת לבדוק את הבינתחומי? אני לומד שם חשבונאות ואני מאוד מרוצה. אם תרצה לשמוע אשמח לעזור. אגב, אצלנו יש לא מעט אנשים שנוסעים שעה כדי להגיע ללימודים. בעניין התגובה על הפינוק, לדעתי זה לא נכון לגבי התואר בחשבונאות. אתה לא יכול לצלם מחברות וללמוד מהבית (אם אתה יכול לך לפתוחה). יש לא מעט שעות ולא להיות בכיתה יכול לגרום לך לא להבין הרבה דברים. לדוגמא, אני הייתי במילואים 19 יום במלחמה האחרונה, והיה לי קשה מאוד להשלים בהתחלה אתכל החומר לבד. המזל הוא שהבינתחומי נתן לכל מי שהיה במילואים שיעורי השלמה ועזרה בהשלמת החומר.
סגור