פורום חשבונאות ופיננסים-לקריאה בלבד

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום תוכלו להתייעץ ולקבל מענה לשאלות באשר לתנאי קבלה, לתיאור התעודה, למשך הלימודים, לתחומי הלימוד, לתקופת ההתמחות ולמידע רלוונטי אחר. אתם מוזמנים להשתתף ולשתף. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 03-5767671
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
דני | 13:04  03/03/09
אשמח לקבל ממי שמבין עיינין כאן לגבי סוגיה לא ברורה לי , התקבלתי במכללה למנהל לכללה וניהול תמיד שאפתי להיות רואה חשבון אבל עקב הציונים אמרו לי שאני לא יוכל ללמוד מנהל עסקים וחשבונאות ועכשיו ראיתי שיש להם שנת השלמה בחשבונאות מישהו מכיר את זה שיכול להסביר לי מה זה? האם אפשרי לעשות את זה ולגשת למבחני המועצה?
גאי | 18:23  03/03/09
לא ניתן להתחיל שנת השלמה בלי תואר בכלכלה חשבונאות... זוהי שנת השלמה שהיא המשך ישיר לתואר. מה שכן אתה יכול לגשת לתוכנית חיצונית לבעלי תואר קודם ... זה מסלול של שנתיים וחצי לימודים ... מסלול קשה ... במיוחד אחרי תואר. האפשרות השלישית והקלושה יותר היא לנסות לעבור כל שנה כפונקציה של הציונים שלך, וזה כבר תלוי בך, כמובן שתצטרך להשלים מספר קורסים שפיספסת שנלמדו כבר בשנה א... אבל זה כבר באמת לא רציני.
סגור