פורום חשבונאות ופיננסים-לקריאה בלבד

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום תוכלו להתייעץ ולקבל מענה לשאלות באשר לתנאי קבלה, לתיאור התעודה, למשך הלימודים, לתחומי הלימוד, לתקופת ההתמחות ולמידע רלוונטי אחר. אתם מוזמנים להשתתף ולשתף. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 03-5767671
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
רולה | 19:24  19/03/09
נניח והתקבלתי לסטאז' במשרד כלשהו במהלך לימודי התואר הראשון בחשבונאות. אם עד סוף התואר אחליט שאני לא רוצה לעשות סטאז' באותו משרד או בכלל לא לעשות מה אני עושה? האם פשוט מודיעים להם שאני לא עושה שם או שזה יותר בעייתי?
אתה פשוט מתקשר ומודיע שאתה לא מעוניין לעשות סטאז' וזהו, פה זה נגמר. ההתחייבות שלך כביכול אליהם היא חסרת תוקף משפטי, בסה"כ מדובר בהצהרת כוונות. בהתחייבות שחתמת עליה יש סעיף שאומר שאם בכוונת אחד הצדדים לבטל חוזה זה, הוא רשאי לעשות זאת. יש גם כאלה שאפילו לא טורחים להודיע על ביטול.
רו"ח שרבי איל | 15:04  25/03/09
לא ברורה לי השאלה אבל אני אענה בכל זאת על מה שנראה לי שהתכוונת.. כל עוד לא סיימת את התואר העבודה במשרד אינה נחשבת לסטאז' אלא כקדם סטאז' ולכן לעזיבה אין כל משמעות. מהרגע שההתמחות נחשבת ישנם קריטריונים שנקבעים ע"י המועצה ולמיטב זכרוני כל מי שעבד במשרד מעל חצי שנה ההתמחות נחשבת לו במקרה של פיטורים גם פחות. בכל מקרה יש לידע את המועצה ולשאול.
סגור