פורום חשבונאות ופיננסים-לקריאה בלבד

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום תוכלו להתייעץ ולקבל מענה לשאלות באשר לתנאי קבלה, לתיאור התעודה, למשך הלימודים, לתחומי הלימוד, לתקופת ההתמחות ולמידע רלוונטי אחר. אתם מוזמנים להשתתף ולשתף. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 03-5767671
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
נטלי | 00:41  26/03/09
התקבלתי ללימודי חשבונאות בירושלים ובבר אילן. איפה כדאי יותר ללמוד?
cccccccvvvddd | 23:44  26/03/09
ואני לא מקור מוסמך, סה"כ מישהו שרוצה ללמוד חשבונאות וחרשתי על הנושא הזה ברשת ולמצוא תשובות איפה ומה: אז ת"א והעברית הכי טובים מבחינת יוקרה, ואחריהם שאר האוניברסיטאות והמכללות(מכללה למנהל והבינחתומי נחשבות טובות) בברן אילן יש חובהה של לימודי יהדות שזה יכול להעיק לפעמים. כמובן שיש שיקולים נוספים כמו חברה, מגורים, ד"א כ"כ מהר נותנים תשובות? אשמח לדעת מה הציוני בגרות שלך והפסיכומטרי, אני גם רוצה להרשם ויש לי 712 ו102 ניסית להתקבל לת"א? יש לך יותר?פחות?
נטלי | 00:29  27/03/09
לפי האתר שלהם לא הייתי עוברת (בגרות:107, פסיכומטרי:670). מצד שני, לבן גוריון ניסיתי ולא התקבלתי ותמיד חשבתי שהדרישות שלהם יותר נמוכות משל ירושלים.. השאלה היא עד כמה באמת היוקרה משנה? האם באמת לא יקבלו מישהו לעבודה אח"כ כי הוא לא למד בירושלים/את"א? (קצת מטריד עניין הגרלת המעונות בירושלים. ולהתנייד כל סופ"ש משם ובחזרה למרכז).
גיגחליחלידגחלדגי | 14:02  27/03/09
אולי הייתי רואה את מצבי, יש לי 650 ולך 663. שנה שעברה הכניסה הייתה 666, ויכול להיות שהיית מתקבלת השנה, את לא כזה רחוקה. זה משתנה משנה לשנה. כל מה שאני אומר פה זה בגדר דברים ששמעתי פה באינטרנט ומהאנשים. שמסיימים תואר רוב האנשים רוצים לעשות סטאג' בביג 4, משם אפשר יותר להתקדם. ולהיות שכיר עם משכורות גבוהות,(אומרים שאם רוצים להיות עצמאי אז עדיף שלא בביג 4) ולרוב בוגרי אוניברסיטאות מתקבלים לשם, אבל גם בוגרי מככלות מתקבלים לשם. פשוט אם תעשי באוניברסיטה הסיכווים יותר גדולים. וככל שהאוניברסיטה יותר טובה כך הסיכויים גדלים. באמת לא התקבלת לבן גוריון?גם אני חשבתי שיותר קל להתקבל אליהם וגם באתר שלהם זה כך, כנראה שהיה ביקוש גבוה לשם השנה. באמת המעונות זה הגרלות?איך זה עובד באמת? גם אני לא הייתי מתנייד מירושלים עד המרכז הלוך חזור כל יום.
cccccccvvvddd | 14:10  27/03/09
בכל מקרה תחפשי בגוגל כל מיני דברים, איפה כדאי ללמוד וכו..
סגור