פורום חשבונאות ופיננסים-לקריאה בלבד

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום תוכלו להתייעץ ולקבל מענה לשאלות באשר לתנאי קבלה, לתיאור התעודה, למשך הלימודים, לתחומי הלימוד, לתקופת ההתמחות ולמידע רלוונטי אחר. אתם מוזמנים להשתתף ולשתף. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 03-5767671
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
האם לימודי חשבונאות דורשים ראש ריאלי כמו לימודי הנדסה ומחשבים?
חמי | 11:25  01/05/09
לא ממש הרעיון הוא יותר טכני במהותו ואחרי שמבינים את הכללים - מיישמים. זה ממש כמו ללמוד שפה חדשה בתכנות - הרגע שתתרגל יותר - תדע יותר. כמוב ן שמי שמתחבר יותר למספרים זה יותר קל אאבל ממש לא הכרחי. מקווה שעזרתי. :)
דניאל | 19:00  01/05/09
לא אבל זה הרבה יותר קשה מהמקצועות שהזכרת. יש לך שם חשבון פשוטו כמשמעו והקורסים אחרים ברמה של 4 יח"ל מתמטיקה אבל החשבונאות עצמה היא הבנה. שלא יהיו אי הבנות מדובר במקצוע המחייב שעות רבות של השקעה. אם אתה יכול לסגור את עצמך בחדר הרבה ימים במשך 4 שנים ואתה אוהב את המקצוע זה בשבילך. אם לא אני לא ממליץ לבחור את זה, אחוז הנושרים בזה גבוה מאד כי אנשים מקבלים הלם ומבינים שזה לא מה שהם חשבו. קח בחשבון שאתה לוקח מקצוע שדורש המון המון השקעה.
סגור