פורום חשבונאות ופיננסים-לקריאה בלבד

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום תוכלו להתייעץ ולקבל מענה לשאלות באשר לתנאי קבלה, לתיאור התעודה, למשך הלימודים, לתחומי הלימוד, לתקופת ההתמחות ולמידע רלוונטי אחר. אתם מוזמנים להשתתף ולשתף. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 03-5767671
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
שלום רב. אני מתלבט מאוד האם ללמוד כלכלה וראיית חשבון ממה ששמעתי הלימודים הם די קשים ואף משעממים, בנוגע לקושי אני חושב שאני די אסתדר יש לי רקע מאוד מאוד חזק בתחום המתמטי. אשמח לשמוע דיעות על הלימודים ועל אופי העבודה כרו"ח בעתיד. שאלה נוספת היכן הכי כדאי ללמוד כלכלה וראיית חשבון ת"א בן גוריון או בר אילן? מכל הבחינות יוקרה רמת הוראה תנאים סטודנטיאלים? אשמח לשמוע תגובות בנושא והארות.
חמי | 19:23  16/05/09
הי, מנסיון אני יכול לומר לך שתל אביב היא מס' אחת בלימודים, אך קשה להתקבל לשם. המקצוע מבוקש וישתלם לך כי זה קרש קפיצה גם לתפקידים אחרים בשוק העבודה. בטאז אתה תמצא די בקלות..אם אתה טוב בזה שיהיה בהצלחה
ורד | 11:51  19/05/09
בתור אחת שלומדת מנהל עסקים חשבונאות, אני בהחלט יכולה להמליץ לך על המסלול האקדמי-המכללה למינהל. ממה שידוע לי, שני מוסדות הלימוד הטובים ביותר בתחום זה הם המכללה למינהל ואוני' ת"א, כל שנה הם נלחמים על המקום הראשון... מבחינת הכוון תעסוקתי, רק כשנכנסתי פנימה הבנתי כמה עושים הכל כדי שתתקבל לאחד המשרדים הגדולים וכמה משקיעים בך. למכללה למינהל יש גם את היוקרה וגם את התנאים הכי נוחים ללמוד אם זה מבינת שעות נוחות, מתרגלים, אחלה חבר'ה ועוד ועוד. אם תרצה עוד עזרה ועוד מידע לגבי מה שקורה ממש בפנים אשמח לעזור. תוכל להגיע אליי דרך הקישור.
אלי | 08:29  21/05/09
יש לך טעות. המכללה למנהל היא לא המוסד הטוב ביותר. זו מכללה וכך גם מתייחסים אליה במשרדים הגדולים. אוניברסיטת בר אילן עולה בהרבה על המכללה למנהל. סגל המרצים לחשבונאות מצוינים, הרמה גבוהה ביותר והמוניטין בשוק בקרב המשרדים הגדולים והחברות בהתאם. השכר של בוגרי אוניברסיטאות בכלל גבוה מאלה של המכללות. גם בן גוריון נחשבת מאוד. המכללה למנהל יש לה שם טוב אבל היא לא מגיעה לרמה של אוניברסיטאות. אין מה לעשות קשה להתקבל לאוניברסיטאות. למכללה למנהל די קל. השכ"ל הגבוה לא מצדיק את זה. עדיף להשקיע עוד קצת ולהגיע לאוניברסיטה.
נשמע שאת מנסה לשווק את המכללה למנהל :) בתור רו"ח שהתמחה בקוסט ובקסלמן, יש העדפה ברורה של בוגרי אוניברסיטאות על פני בוגרי מכללות. למכללה שם טוב ואכן היא אחת היחידות שמצליחה להביא מתמחים לגדולים אבל עדיין היא רחוקה מלהיות הטובה ביותר. לאחרונה יש גם הרבה תלונות של סטודנטים על ההוראהוהמזכירות והשכ"ל שם גבוה מאוד יחסית לאוניברסיטה. יש פערים גם אחרי ההתמחות בנושא השכר ויש חברות שלא מגייסות מנהלים וחשבים שסיימו במכללות. (חלקם בצדק). לאוניברסיטה מגיעים בעלי הציונים הגבוהים ביותר ויש מקומות שזה חשוב להם. שווה לעשות את המאמץ ולנסות לללמוד באוניברסיטה.
"ואכן היא אחת היחידות שמצליחה להביא מתמחים לגדולים " וזו המטרה שלי בתור מתמחה לעתיד... אני לא יודעת מבחינה סטטיסטית ומצטערת אם הטעיתי מישהו. אני עדיין בטוחה במה שכתבתי. אבל באמת בתור אחת שלומדת שם אני יכולה להעיד על טיב הלימודים, המרצים, המזכירות!!!. וזה לא רע לשווק משהו שאתה מרוצה ממנו, אנחנו יודעים לא רק להתלונן. נכון ששכ"ל לא זול אבל שווה את המאמץ והדלתות שנפתחות בפניך. ושוב: "ואכן היא אחת היחידות שמצליחה להביא מתמחים לגדולים "...
גלצ'וס | 17:59  27/05/09
ואיך נחשבת רופין מבחינת הרמה הזאת? האם הרבה מסיימי רופין מתקבלים לביג 4?
גלצ'וס | 17:59  27/05/09
ואיך נחשבת רופין מבחינת הרמה הזאת? האם הרבה מסיימי רופין מתקבלים לביג 4?
ראה תוצאות בחינות המועצה סתיו 2011 מקום שני עברית,מקןם שלישי קרית אונו,מקום אחרון מכללה למנהל
סגור