פורום חשבונאות ופיננסים-לקריאה בלבד

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום תוכלו להתייעץ ולקבל מענה לשאלות באשר לתנאי קבלה, לתיאור התעודה, למשך הלימודים, לתחומי הלימוד, לתקופת ההתמחות ולמידע רלוונטי אחר. אתם מוזמנים להשתתף ולשתף. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 03-5767671
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
וכלכלה. איך קושי לימודים?האם מסבירים באופן מובן מרצים בהרצאות(הכוונה ברוב קורסים, כי אני יודעת שזה לא אפשרי שזה יהיה בכל קורסים)? האם מספיקים הרצאות ותירגול בבית או שצריך לבלות הרבה עם ספרים בסיפריה ולנסות להבין בעצמי על חומר שלימדו בהרצאות מספרים בסיפריה? האם יש אפשרות לקחת ספרים הביתה מסיפריה? האם בחלק מקורסים בנוסף להרצאות מקבלים(או שאומרי במפורש במכללה לקנות)ספרים? סליחה על כמות שאלותץ אשמח לתשובות. תודה מראש.
אייל | 02:18  06/07/09
רופין פחות משקיעים ביחסי ציבור לעומת המכללה למנהל אבל בשנה האחרונה אחוזי המעבר ברופין היו הגבוהים בארץ ורמת הלימודים שם גבוה ביותר וכמובן יש שם את אלי פאר שנחשב לטוב בארץ בתחום החשבונאות הפיננסית מבחינת יוקרה אז עדיף אוניברסיאות אחר כך מכללה למנהל ורופין אחר כך בין תחומי וקרית אונו ובסוף כמובן מכון לב ואוני פתוחה למרות ששם יש רמה מאוד גבוה ולא הוגן שלא מחשיבים את האונ' הפתוחה
אייל | 02:24  06/07/09
מצורף קישור לאחוזי הצלחה אולי זה יעזור לכם להעריך מי מוצלח יותר ומי פחות
שלך, תוכלי עוד פעם לשלוח? את יודעת מהו אחוז נשירה של סטודנטים במהלך לימודים ברופין(מבחירה של סטודנטים או שנכשלו במבחנים פנימים של מכללה והם הצטרכו לעזוב)? בתודה מראש.
מאיר | 15:29  09/07/09
קל לראות חשבון שם מופיעה כתבה באתר כלכליסט על הנושא
צחי | 15:08  27/07/09
אני מאוד ממליץ לבחור במרכז הבינתחומי. היחס, איכות המרצים ורמת הסטודנטים מהגבוהות בארץ. חשוב לקחת בחשבון שלנתונים שהציגו בפניך אודות % המעבר אין כל משמעות שכן בגלל התקינה החשבונאית החדשה הישתנו בחינות המועצה החל מהמעוד הקרוב.
סגור