פורום חשבונאות ופיננסים-לקריאה בלבד

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום תוכלו להתייעץ ולקבל מענה לשאלות באשר לתנאי קבלה, לתיאור התעודה, למשך הלימודים, לתחומי הלימוד, לתקופת ההתמחות ולמידע רלוונטי אחר. אתם מוזמנים להשתתף ולשתף. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 03-5767671
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
דורון | 20:17  09/07/09
לאמיתו של דבר אני רשום לאוקטובר הקרוב ללימודי הנדסה כימית. לאחרונה עלה במוחי הרעיון להתחיל ללמוד ראיית חשבון. אני מתקבל לכל המוסדות אך בררתי לרוב בבן גוריון. בגדול רציתי לקבל קצת פרטים על מהות המקצוע עצמו (מהות הלימודים עצמם ומוסדות הלימוד כבר נדונו פה בצורה רחבה) מה באמת טיב ומהות העבודה בשפה פשוטה? עד כמה באמת יש לאן להתפתח האם באמת השמים הם הגבול? ובעיקר הם בקצה המנהרה עומד שכר מתגמל שמפצה על הלימודים והשנים הראשונות הקשות אשר מתוארות בפורום בהרחבה. אמשח לקבל איזשהו פרט סטיסטי (בכל זאת מדובר בפורום ראיית חשבון:) ) של שכר ממוצע או משהו כזה. ובעיקר במידה ואינני נמשך יותר מדי לנושא עריכת דין שלמיטב הבנתי קיימת חפיפה מסוימת בין המקצועות האם עדין מקומי בשורות רו"ח?
סגור