פורום חשבונאות ופיננסים-לקריאה בלבד

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום תוכלו להתייעץ ולקבל מענה לשאלות באשר לתנאי קבלה, לתיאור התעודה, למשך הלימודים, לתחומי הלימוד, לתקופת ההתמחות ולמידע רלוונטי אחר. אתם מוזמנים להשתתף ולשתף. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 03-5767671
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
אייל | 14:25  13/09/09
האם כדאי להתחיל ללמוד חשבונאות בגיל 37 למרות הקושי בלימודים ובבחינות של המועצה והאם זה משתלם בסופו של דבר אני מתכוון לעשות הסבה מתחום של ניהול רשתות מחשבים פשוט המקצוע הזה נמאס עליי האם התואר של מכללת ר"ג מוכ ר(אונ' פתוחה)
א | 08:37  14/09/09
הי, אם ללמוד ועוד בגילך אז רק במוסד עם מוניטין שמעסיקים מעדיפים ( לצערי) כלומר אוני' מכללה למנהל... וזאת בהנחה שאולי יקחו אותך למשרד גדול. אם לא איכפת לך משרד קטן אז אפשר ללמוד בסתם מכללה. זכור שגיל יכול אולי להוות בעיה אם למשל יהיה עודף בוגרים צעירים שמחפשים סטאז' לכן אני חושבת שבמשרד גדול תהיה בעיה להשתלב מה גם שמסתכלים על אוני'.
אז מה כדאי ללמוד בגילי רק לא מחשבים? האם אני זקן מידי לסגור את הבסטה ולהגיד שלום
א | 00:38  15/09/09
לא ברור מה השאלה? אתה מחפש מקצוע מכניס או משהו שאתה אוהב לעשות? אם אתה חושב שאתה תאהב לעסוק בחשבו' ולא משנה באיזה תפקיד אז לך על זה אבל אם אתה עושה זאת כדי להיות מליונר וכו' כמו מרבית הצעירים שנוהרים לתחום ולא אוהבים את זה בכלל אז זה לא חכם, כ י כבר אתה נמצא במקצוע שאתה לא אוהב אז אין טעם לעוד אחד.וחוץ מזה הם לא כל כך מתעשרים...כפי שציפו לעומת ההשקעה והסבל בתחום שלא נהנו ואז האכזבה גדולה כיפליים. חוץ מזה שלא כולם מצליחים בחיים... אז תחשוב מה אתה אוהב מה ייתן לך סיפוק ולפי זה תבחר.... מעבר לכך שום עבודה לא מעניינת ושוחקת אבל עבודה זה לפרנסה ותו לא. חפש לך תחביבים... אפשרות אחרת לעשות תואר שני בניהול עסקים שייוק למשל, יזמות או מערכות מידע .
ירון | 16:10  22/09/09
לא מבין מה ההתלבטות, לא רואה איך זה נחשב גיל מאוחר להתחיל ללמוד. לא חסרים אנשים שעושים הסבה מקצועית גם בגיל 40+ ואפילו יותר, הכל תלוי בלאן החיים לוקחים אותך. אני לומדת את זה בקריה האקדמית אונו, ואני יכולה להגיד לך בודאות שלא כל מי שלומד איתי הוא בן 20... זה אפשרי וזה אפילו מומלץ בעיקר כי אתה מרגיש שאתה לא מרוצה מהעיסוק הנוכחי שלך. בהצלחה!
סגור