פורום חשבונאות ופיננסים-לקריאה בלבד

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום תוכלו להתייעץ ולקבל מענה לשאלות באשר לתנאי קבלה, לתיאור התעודה, למשך הלימודים, לתחומי הלימוד, לתקופת ההתמחות ולמידע רלוונטי אחר. אתם מוזמנים להשתתף ולשתף. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 03-5767671
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
שלום סיימתי בשעה טובה שנה א' בחשבונאות באוניבסיטה וגיליתי שרבים מחברי ללימודים כבר רצים לראיונות לסטאז.מהפחד לסיים יום אחד ולהיותר ללא סטאז שלחתי גם אני קו"ח לארבעת הגדולים. עד כה טרם פנוי אליי מאחד מהמשרדים וזה קצת מלחיץ.רציתי לדעת כיצד ניתן ליצור קשר עם המשרדים המובילים הקטנים יותר ללא קשרים (בניגוד לפניות הקודמות) כמו כן עד כמה אי סגירת סטאז בסוף שנה א' עלולה לגרום להמתנה מיותרת בין סוף שנה ג' לתחילת הסטאז בפועל?
יעל | 08:35  14/09/09
הי טלי, אז ככה: משרדים גדולים מגייסים שנתיים מראש כעת יש עצירה בגלל המיתון לכן באמת טוב ששלחת קו"ח. אולי רצוי לוודא שאכן זה הגיע במידה ושלחת בפקס. למשרדים בינונים עפ"י מה שאני יודעת חצי שנה מראש אבל שוב, בגלל המיתון עודף סטאזרים אולי שווה להתקשר למשרד המדובר ולשאול. רשימת משרדים בדן אנד ברדסטרריט. נ.ב באיזה אוני' את לומדת? איך הלימודים והאם להערכתך יש העדפות מעסיקים לאוני' מסויימת?ו באו השנה מהמשרדים אליכם?- הבנתי שלא , אבל בכל זאת שואלת. תודה
רו"ח שרבי איל | 15:42  21/10/09
ראשית אין מה להילחץ. היום המצב הוא קצת בעייתי, המצב במשק מאט גם את הגיוסים ולכן אין מה להילחץ מתשובה שלילית או מחוסר מענה. שנית, את בתחילת דרכך ולהתברג למשרדים הגדןלים אפשר גם מאוחר יותר. קחי בחשבון שתשובה שלילית היום אינה אומרת שאת לא בסדר או שהתשובה בעתיד תהיה שלילית. את צריכה לזכור שלאורך הזמן את משפרת את קו"ח שלך מתקדמת בעבודה וכד' וזה עוזר בפעם הבאה שאת מנסה להתקבל נוסף על כך לעיתים התפקידים הפנויים בגיוס הנוכחי אינם מתאימים לך ולכישורים שלך באותו השלב אבל הלאה הכל משתנה. לכן בשורה התחתונה, לא להתייאש ולהמשיך לנסות!!
סגור