פורום חשבונאות ופיננסים-לקריאה בלבד

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום תוכלו להתייעץ ולקבל מענה לשאלות באשר לתנאי קבלה, לתיאור התעודה, למשך הלימודים, לתחומי הלימוד, לתקופת ההתמחות ולמידע רלוונטי אחר. אתם מוזמנים להשתתף ולשתף. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 03-5767671
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
רונית | 11:34  07/12/09
הי אני סטודנטית למנהל עסקים עם התמחות הבמערכות מידע, שנה ב' ואני שוקלת לנסות להוציא תעודת מבקר מערכות מידע (תעודה חיצונית לתואר שלי, מבחן בינלאומי שמתקיים פעמיים בשנה). הסתכלתי על הרבה מודעות דרושים שביקשו תעודה זו ובכולן דרשו רואה חשבון.השאלה שלי אם זה מייצג את המצב בפועל או שגם עם תואר במנהל עסקים ניתן למצוא עבודה בתחום של ביקורת מערכות מידע?
רון | 19:00  16/12/09
השאלה דומה כמו שמישהו שעשה קורס תכנות ללא תואר במדעי המחשב יוכל לעבוד כמתכנת? זו בעיה. התפקיד נגזר בעיקר מתחום החשבונאות והביקורת ולכן מי שלא רו"ח יכול לעבוד בתחום,אולם הוא יהיה עובד "נחות" יותר כנראה הן מבחינת תנאים והן מבחינת קידום. תלוי מה הרקע,ניסיון וההשכלה אבל בגדול ממה שאני יודע יש העדפה ברורה לרו"ח.
סגור