פורום חשבונאות ופיננסים-לקריאה בלבד

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום תוכלו להתייעץ ולקבל מענה לשאלות באשר לתנאי קבלה, לתיאור התעודה, למשך הלימודים, לתחומי הלימוד, לתקופת ההתמחות ולמידע רלוונטי אחר. אתם מוזמנים להשתתף ולשתף. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 03-5767671
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
אמיתי | 11:41  26/03/07
האם ישנם מקצועות או תפקידים שהשילוב בין ידע במשפטים לבין חשבונאות הוא הכרחי. בכלל, האם המסלול הזה באמת פרקטי בשוק העבודה ובכך שווה את המאמץ וההשקעה הנוספים, או שמא זה יותר כמו לנסות לקחת "קצת מהכל" (למרות שמדובר בשני תארים שונים ועצמאיים). בנוסף, מה קורה עם ההבדל בין מנע"ס לבין כלכלה (בשני התארים מדובר בהתמחות חשבונאית), אני מתכוון מבחינת מקומות עבודה וכו'. בקיצור, האם ללכת על השילוב עם משפטים או על חשבונאות בלבד? ומה לגבי ההבדלים בין כלכלה למנע"ס כששניהם בהתמחות בחשבונאות?
רו"ח אפי לבקוביץ | 15:20  27/03/07
חשוב להבין שהלימודים בחשבונאות הם מאד תובעניים ולכן שילוב כבר משנה א' הוא קשה מאד ועלול ליצור בעיות מבחינת הלחצים וההצלחה במבחנים. מצד שני, לימודי המשפטים נותנים יתרון בהיבט המיסוי הבנת החקיקה וכד' או/ו בבניית או קריאת חוזי החברה. שילוב שני המקצועות מקנה יתרון יחסי לסטודנט הן בהעשרת הידע שלו, מגוון התחומים שיכול לעסוק בהם ועוד, כך שכמובן שאם הדבר אפשרי בפועל - מומלץ ללמוד את שני המקצעות גם יחד אך אין שום הכרח. לגבי ההצלחה בשוק העבודה זה מאד תלוי במה אתה בוחר לעסוק בעתיד ומה הם ציונך. מה גם ששוק העבודה הוא מאד דינאמי אבל המקצוע פותח דלתות רבות ונותן כלים להצליח בתחומים רבים.
סגור