פורום חשבונאות ופיננסים-לקריאה בלבד

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום תוכלו להתייעץ ולקבל מענה לשאלות באשר לתנאי קבלה, לתיאור התעודה, למשך הלימודים, לתחומי הלימוד, לתקופת ההתמחות ולמידע רלוונטי אחר. אתם מוזמנים להשתתף ולשתף. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 03-5767671
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
אהוד | 11:42  26/03/07
כדי להתקדם לתפקיד של סמנכל כספים מספיק תואר ראשון בחשבונאות ותואר שני במנהל עסקים? או שצריך תואר ראשון בחשבונאות וכלכלה? צריך תשובה , תודה.
רו"ח אפי לבקוביץ | 12:57  27/03/07
השאלה מאד כללית, אין צריך ולא צריך, יש חברות שמנהל החשבונות יקודם להיות סמנכ"ל כספים לרוב זה בחברות קטנות. זה תלוי בחברה ובהגדרת התפקיד, אבל מי שמסיים לימודי תואר ראשון בחשבונאות ממשיך גם לשנת ההשלמה ומקבל את רישיון רו"ח, זה מהווה כלי משמעותי בהבנת הדו"חות הכספיים של חברה ונותן יתרון משמעותי על פני תארים אחרים, כמובן שהתואר השני מקנה נקודות זכות נוספות. אבל אין משהו מוחלט ככל שהחברה גדולה יותר ומורכבת יותר הדרישות מהאדם שאמור למלא את התפקיד גבוהות יותר. בהצלחה.
סגור