פורום חשבונאות ופיננסים-לקריאה בלבד

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום תוכלו להתייעץ ולקבל מענה לשאלות באשר לתנאי קבלה, לתיאור התעודה, למשך הלימודים, לתחומי הלימוד, לתקופת ההתמחות ולמידע רלוונטי אחר. אתם מוזמנים להשתתף ולשתף. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 03-5767671
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
רועי | 19:41  31/03/07
אפי שלום, ברצוני להתחיל באוקטובר הקרוב את לימודי החשבנאות, וברצוני לשאול אותך לגבי מקום הלימודים.אני גר ברמת גן ומתלבט אם להרשם לקריה האקדמית בקריית אונו ( שם אתה מלמד) או במכללה למנהל. איזה מקום לדעתך יותר עדיף מבחינת הרמה והעדיפות של שוק העבודה?
רו"ח אפי לבקוביץ | 15:07  01/04/07
אני מזכיר שוב שהנני מרצה בקריה האקדמית אונו. אני חייב לציין ששני המוסדות מצויינים וחבריי מלמדים במכללה למנהל. אינני מכיר מספיק את המכללה למנהל כדי לחוות דיעה ספציפית על המוסד, אך אני יכול לספר לך בקצרה על ההתמחות בחשבונאות במסגרת תואר ראשון במנהל עסקים בקריה האקדמית אונו: מדובר בתוכנית עדכנית ויישומית בראשה עומד ד"ר ירון זליכה, החשב הכללי, ובה מלמדים בכירי המרצים בתחום בארץ כגון: ד"ר יוסי צור, רו"ח אלי פאר, רו"ח ניר זיכלינסקי ועוד. סיום התוכנית מקנה את מירב הפטורים ממבחני מועצת רואי החשבון. ישנם מספר מסלולי לימוד במסגרת התואר, וכן אפשרות להוסיף התמחות משנית בניתוח מערכות מידע. בשני המקרים אני ממליץ לך לגשת למשרדי היעוץ והרישום כדי להתרשם מה מציעה כל תוכנית. בהצלחה.
ד"ר דן אלנתן | 13:50  06/04/07
למען גילוי נאות אציין שאני ראש ההתמחות בחשבונאות במסלול האקדמי - המכללה למינהל. בשני המוסדות יש סגל טוב מאד, והפטורים מבחינות מועצה המתקבלים עם סיום הלימודים זהים לכל שאר המוסדות האקדמאים. כיון שזוהי החלטה חשובה רצוי לגשת לייעוץ בשני המוסדות, לבוא ליום פתוח, ולהתייעץ עם חברים ועם בוגרים שסיימו כבר ועובדים בתחום. שבת שלום ובהצלחה
סגור