פורום חשבונאות ופיננסים-לקריאה בלבד

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום תוכלו להתייעץ ולקבל מענה לשאלות באשר לתנאי קבלה, לתיאור התעודה, למשך הלימודים, לתחומי הלימוד, לתקופת ההתמחות ולמידע רלוונטי אחר. אתם מוזמנים להשתתף ולשתף. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 03-5767671
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
תומר | 20:05  04/06/07
שלום, אני מתעניין בתחום שוק ההון וחושב לעסוק בנושא כקריירה. אני יודע שהתארים הרלוונטים הם כלכלה/מנהל עסקים. רציתי לדעת אם ללמוד כלכלה+חשבונאות ייתן לי יתרון בטווח הקצר/ארוך בתחום. אני לא רוצה להיות רואה חשבון (לפחות לא עכשיו), אבל האם תעודת רו"ח תיתן יתרון? תודה
רו"ח אפי לבקוביץ | 11:43  06/06/07
תחום שוק ההון הוא רחב מאד. רו"ח מביא איתו יתרון עצום בהבנת הדוחות הכספיים שעל פיהם מבוצעים הניתוחים. יתרה מכך, מכיוון שהמקצוע נוגע לתחומים רבים בעולם העסקים הוא אינו מוגבל לעבוד כ"רו"ח במשרד" תחומי המקצוע רחבים כגון חשב, סמנכ"ל כספים, מנכ"ל, יועץ אסטרטגי וכד'. חשוב לזכור, שאכן זהו מסלול ארוך יחסית 4 שנים של לימודים + שנתיים סטאז'. בהצלחה.
תומר | 21:20  09/06/07
שלום, תחום שוק ההון נראה לי מאוד מושך, אך גם קצת מצומצם. רציתי לדעת מהם כיווני ההתפתחות (עד איפה אפשר להתקדם) בתחום? אני מרגיש שתחום שוק ההון הוא מצומצם וקידום משמעותי הוא יותר בעולם הכספים. בנוסף, האם תואר ראשון בהנדסה חשמל ותואר שני במנהל עסקים יכול להיות כניסה טובה לתחום שוק ההון - האם ידע מקצועי קריטי? תודה!
סגור