פורום חשבונאות ופיננסים-לקריאה בלבד

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום תוכלו להתייעץ ולקבל מענה לשאלות באשר לתנאי קבלה, לתיאור התעודה, למשך הלימודים, לתחומי הלימוד, לתקופת ההתמחות ולמידע רלוונטי אחר. אתם מוזמנים להשתתף ולשתף. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 03-5767671
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
האם כדאי ללמוד שנת השלמה? סימתי תואר בחשבונאות ואני מתלבטת האם להמשיך לשנת השלמה או לא.
ד"ר דן אלנתן | 08:59  16/06/07
זו לא שאלה סתמית אלא עניינית - יש אנשים שמסתפקים בידע החשבונאי המעמיק שרוכשים בתואר, והולכים לכיוונים אחרים (כספים, אקדמיה). אבל אם את רוצה להשלים את המסלול המקצועי עלייך לעבור בחינות מועצה. אם סיימת תואר במוסד אקדמי מוכר ניתן להניח שקיבלת פטור מעשר בחינות מועצה. לימודי שנת השלמה (שוב, במוסד שמוכר על ידי מועצת רואי חשבון) מקנים לך פטור מארבע בחינות ובכך מקטינים את מספר הבחינות שעלייך לעמוד בהן לשתיים - ביקורת ופיננסית. לימודי שנת ההשלמה הם בעיקרם הכנה לשתי הבחינות הסופיות. מכאן שאם ברצונך להיות רואת חשבון את צריכה לבחור בין לימודי שנת השלמה + שתי בחינות או לימוד עצמי + 6 בחינות. סטטיסטית, מעל 98% מהתלמידים במוסדות האקדמיים בוחרים לעשות שנת השלמה. בהצלחה.
יפית | 13:08  19/06/07
האם אפשרי למי שיש ממוצע רגיל לעשות שנת השלמה עם סטז או שכדאי להשאיר את הסטז לאחר הבחינות הסופיות ? זה אפשרי בכלל? כמה השקעה נדרשת ללימודים בשנת השלמה, אם התואר עבר בצורה סבירה ?
רו"ח איל שרבי | 12:36  18/06/07
האם את רוצה להיות רו"ח או בתפקידים שרו"ח מכהן בהם? קחי בחשבון שעברת חלק ניכר במסלול הלימודים (לא סטאז') ולכן לדעתי יש לשקול את העניין, ניתוק הלימודים לצורך חשיבה "אם כדאי או לא" זה קצת בעייתי, את יוצרת נתק ואת תצטרכי לבצע השלמות ועדכונים. אם את מהססת, אני ממליץ, להתחיל את שנת ההשלמה ולהחליט תוך כדי "תנועה". בהצלחה.
סגור