פורום חשבונאות ופיננסים-לקריאה בלבד

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום תוכלו להתייעץ ולקבל מענה לשאלות באשר לתנאי קבלה, לתיאור התעודה, למשך הלימודים, לתחומי הלימוד, לתקופת ההתמחות ולמידע רלוונטי אחר. אתם מוזמנים להשתתף ולשתף. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 03-5767671
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
אני בת 21 לומדת יעוץ מס אוטוטו מסיימת את לימודיי... האם מישהו יודע כמה זמן יקח לי גם להשלים לימודים לראיית חשבון?ואיפה הכי טוב ללמוד ראיית חשבון?
המסלול האקדמי | 10:38  26/06/07
שרית בוקר טוב, בית הספר למנהל עסקים במסלול האקדמי-המכללה למנהל, הינו מוסד אקדמי מוביל ללימודי החשבונאות. הלימודים הם לימודים של 3 שנים לתואר + שנת השלמה, במסגרת לימודי יום. ו-3.5 שנים לתואר + שנת השלמה במסגרת לימודי ערב. כיועצת מס את זכאית לפטורים של עד 20 שעות סמסטריליות. לפרטים נוספים את מוזמנת לפנות למרכז הייעוץ במסלול האקדמי, בטל: 03-9634114. בהצלחה,
רו"ח איל שרבי | 16:18  26/06/07
לא נתת מספיק פרטים לגבי לימודייך. כל מוסד נותן פטורים בהתאם ללימודייך הקודמים ( שיתכן והם יהיו שונים בין מוסד אחד לאחר). לכן אני ממליץ לך לגשת עם התעודות הציונים והסילבוסים למקום בו את מעוניינת ללמוד ושם יוכלו לתת לך תשובה מדוייקת. לרוב פרק הזמן שתידרשי לו הוא בין 4 שנים ל-3.5 (כולל שנת השלמה). לגבי מקומות, לצערי אני לא יכול להמליץ. בהצלחה.
סגור