פורום חשבונאות ופיננסים-לקריאה בלבד

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום תוכלו להתייעץ ולקבל מענה לשאלות באשר לתנאי קבלה, לתיאור התעודה, למשך הלימודים, לתחומי הלימוד, לתקופת ההתמחות ולמידע רלוונטי אחר. אתם מוזמנים להשתתף ולשתף. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 03-5767671
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
בן | 20:11  08/07/07
שלום לכולם, שמי בן ואני סטודנט באונ' הפתוחה בתוכנית אפיקי מעבר לבר-אילן. את שנה ב' אעשה בבר-אילן בלימודי כלכלה ומנהל עסקים. בראייה היותר רחבה אני מעוניין להיות רו"ח. ההתלבטות היא לגבי המסלול ולכן אני אוסף מידע. יש כמה שאלות שמעסיקות אותי, תודה מראש על התשובות 1. אונ' פתוחה מול אונ' בר אילן מבחינת תחום החשבונאות, כאשר מבקשים להתקבל למקום עבודה, איזה תואר ייפתח יותר דלתות? 2. מהו משך הסטאז' הדרוש לאחר סיום התואר (בכל מסלול) 3. מהו ההבדל בין תואר בחשבונאות לבין תואר במנהל עסקים בהתמחות של חשבונאות 4. האם הקבלה לשנת השלמה במוסדות אקדמיים מחייבת לימודי חשבונאות או שניתן לעשות זאת בהתמחות בחשבונאות כמו שצוין כבר למעלה. תודה.
ד"ר דן אלנתן | 09:06  13/07/07
1. קשה לחוות דעה על זה – זה עניין סובייקטיבי ומקומי. יהיו משרדים שייחסו לזה חשיבות ואחרים שלא יעשו אבחנה. 2. שנתיים התמחות לראיית חשבון בלי קשר למוסד בו תלמד. השאלה היחידה היא מתי אפשר להתחיל את ההתמחות. 3. אין הבדל בין התארים האקדמיים – זהו הבדל פורמלי בלבד הנובע לעיתים מהשם הרשמי של התואר כפי שאושר על ידי המועצה להשכלה גבוהה. 4. השאלה לא ברורה – נא לנסח מחדש. בהצלחה
רו"ח אייל שרבי | 16:12  18/07/07
1) קשה לענות על השאלה הזו, זה משתנה, זה תלוי בך ובפרמטרים נוספים, הבחירה צריכה להיות לפי מה שהמוסד נותן לך (עבודה יש לכולם...). 2) סטאז' בחשבונאות הוא שנתיים 3) אין הבדל בין תואר בחשבונאות לבין תואר במנע"ס בהתמחות חשבונאות 4) לא ברורה לי השאלה, אבל בכל זאת אני אנסה לענות, שנת ההשלמה מותנית בסיום תואר ראשון בחשבונאות (התמחות בחשבונאות) בלבד, (או לחליפין השלמות שנעשות בהתאם לבעלי תואר אחר - אבל זה תלוי במוסד). בהצלחה!
סגור