פורום חשבונאות ופיננסים-לקריאה בלבד

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום תוכלו להתייעץ ולקבל מענה לשאלות באשר לתנאי קבלה, לתיאור התעודה, למשך הלימודים, לתחומי הלימוד, לתקופת ההתמחות ולמידע רלוונטי אחר. אתם מוזמנים להשתתף ולשתף. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 03-5767671
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
איילין | 10:13  13/08/07
אני בת 38 , אמא ל - 3 ובעלת עסק קטן. העסק מניב אבל לא מספיק ואני ארצה לעשות הסבת מקצוע. בעברי ,למדתי הנהלת חשבונות ועבדתי בבטוח לאומי-גביה , תחום הפיננסים מאוד מעניין אותי , רק לצערי לא אוכל להשקיע בלימודים גבוהים ומה גם שאין לי תואר (כך גילגלו אותי החיים) וכרגע לימודי תואר כבדים לי בגלל כל נושא הילדים והעסק . אני מחפשת תחום טוב שאוכל לעבוד בו , בעיקר כפרילאנסרית , לא מעוניינת לעבוד בבנק או מוסד דומה. אני יודעת שרוב התחומים בלי תואר בעייתיים .אבל אולי בכל זאת , אוכל להעזר בכם ולקבל מושג , מידע , רעיון לגבי לימודים שיעזרו לי להתקדם לכיוון הפיננסים ובכל זאת יתחילו ממקום לא גבוה מידי . האם בכלל קיים תחום שללא תואר אוכל כן להתקדם . אודה לכם מאוד מאוד. אני די מיואשת ומחפשת המון. אגב , נתקלתי בתחום של ייעוץ לכלכלת המשפחה . אם מישהו מכיר את התחום , אשמח לשמוע . תודה .
רו"ח אייל שרבי | 10:34  19/08/07
א. יש קורסים ליזומות עסקית, היכולים לתת לך כיוונים ב. אני ממליץ לך לפנות למכוני ההכוונה התעסוקתית כיוון שלעיתים אנו מאמינים שאנו טובים במשהו אבל לפי הנתונים בפועל יתכן שזה בעיתי והמלצות מומחה יכולות להוביל אותנו להצלחה במקום שלא ציפינו. ג. פנית לפורום חשבונאות, כאן לצערי זו בעיה, אם ברצונך להיות רו"ח המחיר קצת כבד בשלב זה של חייך ואם בכל זאת זה רצונך קחי בחשבון את קושי הלימודים הזמן והמאמץ. בהצלחה!
סגור