פורום מנהל עסקים

בהנהלת: רונית שמואל  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום מנהל עסקים תוכלו לקבל מידע מקיף על לימודי תואר ראשון ושני במנהל עסקים ומענה לשאלות הנקרות בדרך לתואר: היכן לומדים? בארץ או בחו"ל? מבחני כניסה ושאר תנאי קבלה, שידרוג בעבודה? ועוד שאר שאלות מגוונות.
 
רונית שמואל

מזכירת סטודנטים בכירה, בביה"ס למנהל עסקים במסלול האקדמי המכללה למינהל ,בעלת תואר ראשון בקרימינולוגיה ואכיפת החוק מהמסלול האקדמי המכללה למינהל.

 
אלכסי | 09:35  04/02/07
שלום רב, אני סיימתי באוניברסיטה פתוחה B.A במדעי מחשב. אני התחלתי ללמוד תואר שני במנהל עסקים M.B.A באוניברסיטה פתוחה. כרגע לומד את ההשלמות לפני שמתחיל את הקורסים של התואר. כיום אני עובד בחברה קטנה ומתעסק כמעט בהכל פרט לניהול כספים. אני כנראה עוד 5-7 שני אפתח עסק משלי בתחום מחשבים או לחילופין אקבל חלק מהעסק שכרגע אני עובד היום. אני לא ממש בטוח איזה כלים כדאי לי ללמוד בתואר ואיזה התמחות לקחת. אני אשמח אם תוכלו לייעץ לי במה כדאי יהי להתמקד יותר. בכבוד רב, אלכסיי
חמדי טרבולסקי | 12:52  04/02/07
היי אלכסיי במסגרת התואר השני במנהל עסקים יש התמחויות שונות ומגוונות. מכיוון שיש לך רקע רחב במדעי המחשב, אולי לא כדאי לך ללמוד התמחות במערכות מידע כדי לא לחזור על מידע שאתה כבר בקיא בו. מאידך, אולי התמחות בשיווק יכולה לעזור לך בעתיד למתג ולשווק את העסק העתידי. בנוסף, ציינת כי אתה לא מתעסק בפן הפיננסי של החברה, אז אולי כדאי לחשוב גם על התמחות במימון שתשלים לך את החסר גם בפן הזה של הארגון. כפי שאתה בטח מבין, החלטה היא שלך. המון בהצלחה.
אלכסי | 14:36  04/02/07
סגור