פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
אני רוצה להתעסק בעתיד בהפקה, בתחום הטלויזיה, קולנוע, תאטרון ואולי אפילו ארועים. האם לימודי קולנוע הם בשבילי? בנוסף, מכיון שזהו תחום של אולי הצלחה ואולי לא, הייתי רוצה שתהיה לי רשת בטחון במקצוע נוסף, חשבתי על מדעי ההתנהגות (אבל אין באונ' ת"א, היכן שאני רוצה ללמוד), חשבתי על סוציולגיה אנתרפולוגיה, אבל אני לא ממש מבינה מה לעשות עם זה הלאה, אולי עדיף בכלל לימודים כללים? אודה מאוד לכל עזרה!!!
מיכל תירוש | 20:42  04/01/07
הי אנה, יש לך כמה שאלות שונות, אנסה לענות על כולן. לגבי רצון להשתלב בתחומי הפקה, קולנוע וכו'- אכן נשמע שלימודי קולנוע יכולים להיות רלוונטים אליך. אם הכיוון הוא תאטרון, יש גם לימודי תאטרון. אם הכיוון הוא יותר הפקה של אירועים- לדעתי תואר בקולנוע לא ממש רלוונטי, בגדר לא מזיק אך גם לא ממש מועיל. ובכלל את תחום הפקת האירועים לא חייבים ללמוד וודאי שלא כתואר. לגבי "רשת ביטחון", כדאי לקחת בחשבון שרבים ממקצועות מדעי החברה, או במקרה הספציפי שלך מדעי ההתנהגות (שזה בעצם שילוב של פסיכולוגיה עם סוציולוגיה ואנתרופולגיה או עם קרימינולוגיה)אינם מכוונים לעיסוק או מקצוע ספציפי. אלה לימודים לתואר ולא למקצוע. כך גם לימודים כלליים. לגבי מה אפשר לעשות אחרי שמסיימים לימודים אלה- זה נושא שהתייחסתי אליו יותר מפעם אחת, לכן את יכולה לדפדף בפורום ולקרוא הודעות שעסקו במדעי ההתנהגות/ מדעי החברה/ משאבי אנוש וכו'. בכל מקרה, אני חושבת שאין תחומים שיש בהם ביטחון של 100%, ולכן לומר רק על קולנוע שזה תחום שאו שמצליחים בו או שלא, זה לא ממש מדויק, או לחות, לא ייחודי רק לתחום זה. גם בתחומים אחרים יש אנשים שמצליחים להשתלב וכאלה שפחות. לדעתי, זה תלוי לא רק במקצוע אלא (ואולי בעיקר)באופי, כישורים בתחום ונחישות ונכונות להשקיע כדי להצליח. יחד עם זאת, נשמע לי ששילוב של שני תחומים, תמיד נותן יותר אפשרויות, ולכן זה רעיון טוב, רק מסיבה אחרת מהסיבה שאת ציינת. בהצלחה, מיכל
סגור