פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
sophia ps | 22:37  04/01/07
יש לי התלבטות קשה בנוגע למקצוע שאני אבחר לחיים. אני אוטוטו צריכה להרשם לאוניברסיטה ואין לי מושג מה אני רוצה. אני ניסיתי את כל הדרכים- ניסיתי לחשוב מה הכיוון שלי ומה אני אוהבת ולא הצלחתי למצוא. אני ממש רב-תחומית ואין לי העדפות מיוחדות ואין אף מקצוע שאהבתי.... אני הייתי רוצה לעסוק במשהו מיוחד ועם זאת מעניין ודורש מחשבה. האם תוכלי להמליץ לי על מקצועות כאלה או על אתר שבו ניתן למצוא מגוון של מקצועות ותחומי לימוד?
מיכל תירוש | 11:23  06/01/07
הי, ממה שאת מתארת נשמע לי שאין טעם שאזרוק המון מקצועות, נשמע שהבלבול שלך הוא עמוק יותר ושעליך קודם להבין מה את מחפשת בעצם. אחרי שתדעי מה את מחפשת יהיה לך קל יותר למצוא ולהחליט מה מתאים ומה לא. מאחר ונכון להיום, גם אם אציע את הכיוון הכי "אטרקטיבי" בעולם, סביר להניח שתתקשי להחליט אם ללכת עליו או לא. לכן, אני ממליצה בחום לפנות לייעוץ תעסוקתי (דבר שניתן לעשות במגוון מקומות, ביניהם מקום עבודתי). אני חושבת שבעזרת יועץ/יועצת טובה יהיה לך קל יותר להבין מה בדיוק את מחפשת ומשם לזהות כיוונים שיכולים להתאים. בהצלחה, מיכל
סגור