פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
מתלבטת | 15:37  08/01/07
היי, אני צריכה להרשם לאוניברסיטה בקרוב, יש לי נתונים גבוהים - בגרות 105 ופסיכומטרי 730, תחום הרפואה מאוד מעניין אותיי, אך אני יודעת שהנתונים שלי לא מספיק גבוהים. חשבתי על תחום הביולוגיה, אך אני מעוניינת בנוסף למחקר (תחום שאני מאוד רוצה לעסוק בו) לשלב גם עבודה קלינית עם אנשים... אני יודעת שכנראה אצטרך ללמוד מספר שנים ולהמשיך לתארים מתקדמים, אך במה הכי מומלץ להתחיל?
ראשית אין ספק שברפואה יש עבודה בניגוד לביו' שצריך תארים גבוהים ואין עבודה (גם אם את מצטיינת) מחקר נשמע מרתק אך בפועל קשה בארץ למצוא עבודה .. במקרה הטוב תתקבלי למעבדת מחקר בבי"ח או תעבדי כטכנאית מעבדה .. בקיצור זה רחוק ממה שאת רואה בטלויזיה. ממליצה לך לקרוא את המודעה שמעלייך ואם לא רפואה אז אולי כימיה
מתלבטת | 16:41  08/01/07
חשבתי להמשיך לתחום גנטיקה של האדם, ולהתמחות ביעוץ גנטי. מה סיכויי מציאת העבודה בתחום הזה?
הדר | 17:10  08/01/07
הסיכויים למצוא עבודה עשויים להיות לא רעים אך הקבלה ללימודי ייעוץ גנטי קשה ביותר. זו תכנית שנפתחת באוניברסיטה העברית אחת לשנתיים ומונה כ-8 תלמידים בלבד מכל אזורי הארץ.הכוונה שלי אינה לייאש אלא לשים את הקלפים על השולחן כי צריך לשאוף גבוה, שיהיו ציונים מאוד גבוהים וכמובן הרבה הצלחה!
מיכל תירוש | 20:57  08/01/07
הי, אולי כדאי לחשוב על תחומים כמו קלינאות תקשורת, ריפוי בעיסוק, פזיותרפיה, מדעי המוח (שילוב של פסיכולוגיה עם ביולוגיה), וכו'. כיוונים אלה משלבים צד ביולוגי עם פן טיפולי בולט. הראשונים שציינתי אף נלמדים דרך בתי הספר לרפואה. מכיוונים אלה לרוב אפשר להמשיך הן למחקר והן לעבודה טיפולית. בהצלחה, מיכל
סגור