פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
שירי | 14:30  11/01/07
מיכל שלום. אני משוחררת כשנתיים ומאז שהשתחררתי חוץ מלעבוד ולטייל אני ממש מנסה להתקבל ללימודים אך ללא הצלחה. יש לי בגרות 82 פסיכומטרי קרוב ל500 (פסיכומטרי שני). אני מעוניינת בלימודי עבודה סוציאלית אך אני לא עומדת בתנאי הקבלה. התעניינתי במדעי ההתנהגות עם התמחות בקרימינולוגיה במכללת אריאל אך אני צריכה לעשות מכינה יעודית לשיפור סיכויי הקבלה . השאלה אם יש דרך אחרת להתקבל ללא המכינה או שיש כל מיני אפשרויות שאני לא מודע להן. הייתי כבר בייעוץ במכללות ואני ממש על סף יאוש כי אני ממש רוצה ללמוד ולא מצליחה להתקבל. אודה אם תייעצי לי. המשך יום טוב, שירי.
מיכל תירוש | 15:05  11/01/07
ממה שתיארת נשמע שביררת כבר את כל האפשרויות, ושככל הנראה זו האופציה העדיפה. אלא אם תחליטי לשפר את ציוני הבגרות שלך, לא דרך מכינה ייעודית למסלול במכללה כלשהי, אלא כהשלמת/ שיפור בגרויות בלי קשר למסלול מסויים (ויש בתי ספר/ מכינות שמסייעים בכך).ייתכן שבדרך זו תוכלי להעלות את נתוניך וזה יאפשר לך לשקול אפשרויות נוספות. אך לפי מה שאת מתארת, נשמע שאלו האופציות הקיימות. בהצלחה, מיכל
123 123 | 11:19  14/01/07
התנאים שם יותר נמוכים. באריאל אני יודעת שבמשך השנה הם משחקים אותה קשוחים ובתחילת הלימודים הם מתקשרים לאנשים שהתעניינו לבדוק אם הם עדיין רוצים.. מכללה הפוכה (שבמקרה אני סטודנטית שלה..)
סגור