פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
יש לי תואר ראשון בכלכלה וניהול ואני רוצה להכנס לתחום של ניתוח מערכות מידע. אני בן 27 ונסיון היחיד שיש לי בתחום, הוא מתקופת הצבא. שתי האופציות שעומדות לפני: תואר שני בהנדסת מערכות מידע ( תואר עם תיזה ומסלול השלמה לפני התואר )או אחד ממסלולי הכשרה למנתחי מערכות ( מסלול של שנה וחצי שמוצע בג'ון ברייס, סלע וכו'). איזה מבין שתי האופציות תהיה יותר עדיפה בעיני המעסיקים ותעזור לי להשתלב בתחום?
מיכל תירוש | 10:40  14/01/07
שאלה- למה ישר לפנות להכשרה תיאורטית נוספת ולא לנסות להשתלב בעבודה בתחום בה תוכל גם להתחיל לעסוק בתחום מערכות המידע? אמנם הניסיון שלך הוא מהצבא, אך זה עדיין ניסיון, ובהינתן הכשרה שיכולה להיות רלוונטית- אולי כדאי לנסות קודם את הערוץ הזה? באשר לאיזו מהאופציות שהצעת עדיפה- כדאי לשאול אנשים שממש עוסקים בתחום זה. עם זאת, ברמה מאוד כללית אומר שסביר להניח שהתואר השני יהיה פחות מעשי ויותר תיאורטי וכללי מאשר לימודי הכשרה ספציפיים, ובנוסף, הרבה פעמים מקומות שמכשירים אותך לתחום מציעים אח"כ אפשרות לסייע לך להשתלב בעבודה בתחום זה (לפעמים מציעים משרות אצלם, למשל), כך שזה משהו ששווה לחשוב עליו ולברר מראש. בהצלחה, מיכל
סגור