פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
צופית | 14:43  16/01/07
שלום יש לי תואר ראשון בחינוך מיוחד ורשיון הוראה מה צריך כדי להתקבל ללימודים של איבחון דידקטי? האם הלימודים הם רק לימודי תעודה? והאם הלימודים קשים אני אחרי לידה... מה עושים אחר כך עם התעודה הזאת(במה ניתן לעבוד)
מיכל תירוש | 18:17  17/01/07
הי צופית, קודם כל מזל טוב. באשר לנתונים הדרושים כדי להתקבל ללימודים בתחום, כדאי לבדוק בכל אחד מהמקומות בהם לומדים אותו, כי סביר להניח שיש הבדלים. כנ"ל לגבי "עם מה יוצאים". כאן באתר יש מידע על מספר מקומות בהם ניתן ללמוד את התחום (כתבי את המילה "דידקטי" בחיפוש החופשי) וזה יכול לסייע להבין גם מה עושים אח"כ (איזה סוג אבחונים, האם יש אפשרות להוראה מתקנת וכו'). לגבי קושי- זה עניין מאוד סובייקטיבי, כך שקשה לענות על זה.. בהצלחה, מיכל
סגור