פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
מיטל דוד-פור | 15:10  16/01/07
מיכל שלום, אני רוצה להתחיל ללמוד באוקטובר הקרוב, אבל אני מתלבטת לגבי המקצוע, אשמח אם תוכלי לעזור לי. אני מאוד אוהבת כל מה שקשור בהוראה, וטיפול באחרים. אני אוהבת להשפיע, לשנות דברים, לכוון אנשים ולהניע אותם. אני רוצה עבודה שתאפשר לי לפתח את עצמי ואת הסביבה, ושתהיה דינמית ומהנה. בינתיים אני מתלבטת בין מספר מקצועות: קלינאות תקשורת, פסיכולוגיה- ביולוגיה בדגש על מדעי המוח או ייעוץ ארגוני. אודה לעזרתך, מיטל.
מיכל תירוש | 18:23  17/01/07
ממה שאת מתארת כל הכיוונים שציינת יכולים להתאים. כדי לכוון אותך באופן יותר ממוקד יש להכיר אותך יותר לעומק, וזה משהו שלא ניתן יהיה לעשות online. מה שכן- ייעוץ ארגוני זה תואר שני, כך שלדעתי, כרגע הוא בכל מקרה לא על הפרק. מבין שני הכיוונים האחרים שציינת, מביולוגיה- פסיכולוגיה, ניתן יהיה להמשיך לכיוון כזה. מקלינאות תקשורת זה מעבר פחות קל או מקובל. בהצלחה, מיכל
סגור