פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
אוראל נבו | 16:33  16/01/07
אני רוצה להתחיל את לימודיי באוקטובר... אין לי כיוון ואני אפילו לא יודעת אם שווה לי לעשות שנת תואר של b.a כללי... או שאני אשפר את ציון הפסיכומטרי שלי ואנסה להיכנס איתו מפני ששלי ממש נמוך! ועוד שאלה הכי חשובה לי היא האם שנת התואר של הb.a נחשבת לי בתור שנה אחת מהתואר או שעליי להתחיל את התואר כרגיל (כאילו שבזבזתי שנה על התואר של b.a). אשמח אם תעני על שאלותיי.. תודה רבה.
מיכל תירוש | 18:29  17/01/07
קורסים שנלמדים במסגרת BA כללי הם קורסים אקדמיים לכל דבר, ולכן אמורים להיות מוכרים גם אם ממשיכים תארים לכיוונים אחרים. עם זאת, אם בחרת קורסים שכלל לא מתקשרים לכיוון שבסופו של דבר את פונה אליו, אז סביר להניח שחלק מהם לא יוכר לך כנקודות לתואר, ולא "יקצר" את תקופת לימודיך...כי הרי לא סביר שקורסים בארכיאולוגיה יוכרו בתואר של משפטים (סתם כדוגמא)... כך שבמונחים שלך, עלול להיות "בזבוז" מסוים במקרה שתבחרי בכיוון שונה לגמרי. לגבי להתחיל מ- BA כללי, לדעתי זה לא משהו שישפר את סיכוייך להתקבל לתחומים שאינך עומדת בדרישות הקבלה אליהם כיום. בהרבה מקרים, מוסדות אקדמיים אינם מאפשרים מעבר כזה, אלא דורשים שתעמדי בכל מקרה בדרישות הקבלה של החוג אליו את רוצה להיכנס. מיכל
סגור