פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
קארין | 16:32  18/01/07
שלום לך! שנה הבאה אני מעוניינת להתחיל ללמוד. המקצוע שבו אני רוצה לעסוק הינו ייעוץ אירגוני, שבו מתמחים רק בתואר שני, לכן המקצוע שהיני רוצה ללמוד כתואר ראשון הוא פסיכולוגיה עם התמחות בתקשורת או ניהול. לאחר בירורים של מוסדות לימוד, עלויות ופסילת אופציות ישנן שני מוסדות חינוך בהם אני מעוניינת ללמוד האחד המכללה למינהל בראשלצ והשני האוניברסיטה הפתוחה, ובעקבות כך אני בדילמה והיא: האם ללמוד במכללה למינהל שהיא 5 דק מביתי לחסוך עלויות של דלק ורכב אך לשלם המון כסף על תואר שיגישו לי בכפית לפה. או ללמוד באוניברסיטה הפתוחה שעלות שכר הלימודים נמוך יותר לנסוע באוטובוסים ועפ מיטב הבנתי, הלימודים באוניברסיטה הפתוחה הם מאוד קשים, מכיוון שאת רוב החומר לומדים לבד בבית. האם זה נכון? ומה ההבדל באמת בין האוניברסיטה הפתוחה למיכללה למינהל או שאר המכללות?
מיכל תירוש | 19:08  18/01/07
הי קארין, את שואלת שאלה חשובה שכבר עסקנו בה כאן בפורום לא מעט. לכן, אני ממליצה לך לדפדף אחורה ולקרוא את ההתייחסויות הרבות יחסית שהיו לי ולאחרים כאן בפורום לאוניברסיטה הפתוחה ולמבדיל אותה ממוסדות אחרים. בהצלחה, מיכל
סגור