פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
גיא כהן | 16:39  18/01/07
שלום רב, אני מתכנן להירשם ללימודים בקרוב. בעל פסיכומטרי 687 וממוצע בגרויות 105 בקירוב. בשנתיים האחרונות שירתתי בתפקיד צבאי שפתח את אופקיי לכל תחום הארגון וניהול- מבחינת כ"א, תקציבים, חוזים. תחום שמאוד עניין אותי. לפני כן עסקתי בתחום החינוך וההדרכה של בני נוער מכלל שכבות האוכלוסיה. שקלתי ללמוד את תחום הכלכלה. הסתבר לי שיש מספר מסלולים כגון כלכלה וניהול, כלכלה ומנהל עסקים, כלכלה וחשבונאות. שאלתי היא איך אני יכול לדעת בעקבות ההתנסות הקצרה מאוד שלי לאיזה תחום כדאי לגשת, האם יש משהו שמשלב בוא את כלל הדברים שהזכרתי? אשמח מאוד לעזרה כי ככל שאני שואל וגולש יותר אני מתבלבל יותר... תודה רבה והמשך יום טוב,
אלון המנהל הכתום | 01:09  19/01/07
דווקא תחום הניהול (הנדסת תעשייה וניהול לדוג') יותר מושך אותך מתחום הכלכלה. מקווה שתחבר בסופו של דבר את מה שיתאים לך ושיהיה לך יום "כתום" (והמבין יבין)
גיא כהן | 16:11  19/01/07
לפי תיאוריי אתה אומר שהנדסת תעשייה וניהול יתאים לי יותר? אז אם ככה במה עוסק תחום הכלכלה ומנהל העסקים? אשמח לשיחה צפופה בנושא :)
סגור