פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
ענת | 17:22  19/01/07
שלום, אני עוסקת קרוב לעשר שנים בתחום הכספים/חשבונאות. תחום העיסוק די מתגמל אך הגעתי למיצוי. למעשה אף פעם לא ממש נהנתי מזה. אני מאוד אוהבת, נמשכת ומוכשרת בתחומים יצירתיים ואמנותיים - ציור, מוסיקה, משחק, שירה, צילום, עבודות יצירה. רוצה בשלב זה בחיי לשנות מקצוע והשאלה היא באיזה תחום עיסוק אני יכולה לשלב את הנסיון התעסוקתי שצברתי עם אומנות?? תודה על תשובתכם:)
מיכל תירוש | 09:13  21/01/07
הי ענת, לכאורה שאלה פשוטה, אך עניין של הסבה הוא אף פעם לא פשוט, ולכן אני ממליצה לפנות לייעוץ ולנסות לקבל את ההחלטה בצורה יותר מאורגנת מאשר דרך פורום באינטרנט. בנוסף, יש מקום להבין מה בדיוק עשית בעבר, מהם ההיבטים שנהנית ואלה שלא, מה הביא אותך לבחור בכיוון ההוא אז, אילו מהתחומים היצירתיים שציינת מושך אותך יותר, וכו'- ואלה מסוג השאלות שלא ניתן להעמיק בהן כאן. כך ששוב, אני מציעה ייעוץ. בהצלחה, מיכל
סגור