פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
אנונימי | 10:55  24/01/07
שלום! אני כרגע בכיתה י''ב ואני עושה תעודת בגרות של 22 יחידות והן: 3 מתמטיקה 5 אנגלית 5 מנהל וכלכלה וכל שאר מקצועות החובה עד כה הציונים שלי הם בסדר..ממוצע 85 ואני מאמין שאני אצליח להוציא עד סוף השנה 90+ במה שנותר לי. אני לא ממש מרוצה מהתעודה הזו בגלל המגמה של מנהל וכלכלה שלא שווה כלום ובגלל 3 יחידות מתמטיקה שזה לא מאפשר לימודים באניברסיטה. אז חשבתי מיד אחרי שאסיים י''ב אני ארשם למכינה ואשלים 4 יחידות מתמטיקה ו5 יחידות פיסיקה שאת זה מעולם לא למדתי..וגם 5 יחידות כימיה שגם את זה לא למדתי. אין לי בעיה לשלם על כל זה השאלה רק אם זה אפשרי לעשות את כל זה בשנה אחת? ועוד שאלה.. נגיד שהשלמתי 4 יחידות מתמטיקה ואני נורא רוצה 5..אני יכול לעשות את ששאלנים 006 ו007 דרך המכינה אבל אני רוצה לדעת אם זה משהו שכל אחד יכול לעשות אם הוא לומד או שזה רק מי שיש לו את התפיסה המתמטית ולא כל אחד יכול גם אם הוא חורש.
סגור